کد خبر ۷۳۴۹۰ ۲۰۰ بازدید انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه نوجوانان در پنج بوستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در پنج بوستان شهر قم اظهار کرد: هرروز بعدازظهر محفل قرآنی با مشارکت و فعالیت کودکان و نوجوانان در بوستان آفتاب، اطلس، نبوت، نگار و شهدای آذر برگزار می‌شود که نتیجه اعتماد به نسل جدید است و خوشبختانه استقبال خوبی به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه ترتیل خوانی، جُنگ و مسابقات قرآنی، نقاشی قرآنی و اهدای جوایز از جمله بخش‌های این محافل است، تصریح کرد: تاکنون بیش از 1500 نفر در این برنامه شرکت کرده‌اند که امیدواریم در سال‌های آینده شاهد گسترش و افزایش ظرفیت برگزاری این برنامه باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از نیاز جدی و توجه ویژه به موضوع ترویج و توسعه مفاهیم قرآنی به‌عنوان بنیادی‌ترین اصل در شکل‌دهی به شخصیت نسل‌های آینده یاد کرد و افزود: هرقدر بتوانیم در زمینهٔ فرهنگ‌سازی از معارف قرآن کریم بهره ببریم و پیوند عمیق با کودکان و نوجوانان در این زمینه فراهم سازیم، حتماً به نتایج درخشانی دست خواهیم یافت.

مقیمی یادآور شد: مقام معظم رهبری هرساله به‌عنوان الگو و نشان دادن مسیر به مسؤولان و تصمیم گیران کشور، جایگاه قابل‌توجهی برای نوجوانان و جوانان در محفل انس با قرآن کریم قائل می‌شوند و این سیره را ما نیز همواره باید با اعتماد روزافزون به نسل‌های جدید دنبال کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از برنامه ریزی این سازمان برای ایام تعطیلات تابستان ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان خبر داد و افزود: با تجربیات کسب‌شده شهرداری قم در حوزه فرهنگی، قطعاً شاهد اعتماد به مشارکت و همکاری بیشتر رده‌های سنی یادشده در برنامه‌های آتی خواهید بود.