کد خبر ۷۴۱۱۶ ۳۱۹ بازدید انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۳

نخبه‌هاي كاراته قم آماده المپياد ايرانيان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مسابقات قهرمانی سبک‌های آزاد کاراته با عنوان جام رمضان در رده سنی نونهالان با حضور ۷۰ کاراته‌کا از ۱۱ باشگاه فعال این رشته کاراته استان قم در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله قم به انجام رسید و در پایان نفرات اول و رده‌بندی باشگاه‌ها مشخص شد.

در بخش انفرادی این پیکارها به ترتیب اوزان مختلف علی‌اصغر نظری، غلام‌عباس امینی‌فر، محمدکاظم رستمی‌زاده، عرفان امیری، ابوالفضل رضایی، علی جعفراف، محمدحسن سلیمانی، امیرمحمد غفاریان، محمدحسن حسنی، محمدصالح محمدی، ابوالفضل زرگرنیا، علی منصوری، علی خیراندیش، امین قاسمی، امیرمحمد آئینی و ابوالفضل نوروزی روی سکوهای برتر ایستادند.

در رده‌بندی نهایی باشگاه‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات باشگاه متین به مربیگری محمد اسدی موفق به کسب 14 مدال شامل 6 طلا، دو نقره و 6 برنز شد تا بالاتر از دیگر رقبای خود عنوان قهرمانی را تصاحب کند، ضمن اینکه باشگاه شهید طاهریان به مربیگری محمد حیدری با 13 مدال شامل دو طلا، هفت نقره و چهار برنز نایب‌قهرمان شد.

در شرایطی که کاراته‌کاهای باشگاه راحله با مربیگری علی رستمی‌زاده با دو طلا، سه نقره و پنج برنز روی سکوی سوم رقابت‌های جام رمضان سبک‌های آزاد کاراته قم ایستادند، در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات، ابلاغ عوامل اجرایی سبک‌های آزاد کاراته قم نیز به مسوول هر بخش اهداء شد.

خبر دیگر از کاراته استان قم به پنجمین مرحله اردوی تیم استعدادیابی کاراته نخبه‌های قم با حضور 45 کاراته‌کا اختصاص دارد که با سرمربیگری علیرضا کتیرایی قهرمان اسبق کاراته قم و کشورمان در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی و مربیگری محمود پایدار در خانه کاراته قم برگزار شد.

همچنین هیأت کاراته قم این روزها پیگیر حضور کاراته‌کاهای این استان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ایران است، در شرایطی که بخشنامه مسابقات انتخابی در دو بخش کاتا و کومیته دختران و پسران توسط فدراسیون کاراته ارسال شده، ضمن اینکه دومین دوره لیگ کاراته‌وان ایران در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید با جوایز نقدی ارزنده در راه است.

انتهای پیام / 78002