کد خبر ۷۴۱۱۸ ۳۳۲ بازدید انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲

راه‌اندازي ليگ جودو بانوان قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سیما شاهزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ما رقابت‌های استانی متنوعی را برای توسعه و رونق جودو بانوان در تقویم سال جاری پیش‌بینی کرده‌ایم ولی با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان امکان برگزاری رقابت‌های استانی نبود به احتمال فراوان بعد از این ماه مسابقات بانوان را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای توسعه جودو قم داریم، اضافه کرد: پیگیری موضوع استعدادیابی به صورت حرفه‌ای و جدّی با نظارت فدراسیون جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی و همچنین وزارت ورزش و جوانان از جمله دیگر برنامه‌های ما برای سال جاری به شمار می‌رود، ضمن اینکه در شهر قم و روستای جنداب بخش سلفچگان چند برنامه شاخص بانوان در 6 ماه اول سال پیش‌بینی شده است.

نایب‌رئیس هیأت جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی استان قم افزود: تعداد ۱۳ مربی و ۱۵ داوری که سال گذشته به جودو بانوان قم پیوستند، امسال فعالیت خود را رسما آغاز می‌کنند تا در برنامه عملیاتی میان مدت بانوان تا سال 1399 بتوانیم لیگ جودو استان قم را برنامه‌ریزی و برگزار کنیم.

وی یاد آور شد: پیرو موضوع استعدادیابی، استعدادپروری و قهرمان‌پروری نیز در دستور کار ما قرار دارد و با تشکیل کلاس‌ها و دوره‌های ویژه، بهره‌گیری از مربیان ویژه و اردوهای مشترک با استان‌های هم منطقه به دنبال این مهم هستیم، در حالی که طبق منطقه‌بندی انجام شده توسط فدراسیون قم با اصفهان، مرکزی، البرز و فارس در گروه هفتم قرار گرفته است.

شاهزاده خاطرنشان کرد: بحث میزبانی‌ دوره‌های آموزشی مانند مربیگری دفاع شخصی، ارتقاء داوری جودو و مهمتر از آن میزبانی مسابقات جودو جام حضرت معصومه (س) را داریم، ضمن اینکه قصد داریم تبلیغات گسترده‌ای در بخش بانوان داشته باشیم تا همچنان در مسیر رشد و اعتلای این رشته گام برداریم.

انتهای پیام / 78002