کد خبر ۷۴۵۷۱ ۱۶۸ بازدید انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۸
فرمانده نیروی انتظامی قم:

وظیفه امروز نیروی انتظامی برخورد با هنجارشکنان است

سردار آقاخانی گفت: وظیفه امروز نیروی انتظامی اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و برخورد با هنجارشکنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده نیروی انتظامی قم روز پنجشنبه ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۸ در همایش فعالان عفاف و حجاب قم که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان این که نیروی انتظامی در خط مقدم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است، گفت: شهدا در خاکریز‌های حق علیه باطل به ما یاد دادند که چگونه در مقابل ناهنجاری‌ها و زشتی‌ها ایستادگی کنیم.

وی تفکر حاکم بر نیروی انتظامی را تفکر دفاع از عفت و پاکی و مقابله با ناهنجاری‌ها و بی بند و باری‌ها عنوان کرد و افزود: وظیفه امروز نیروی انتظامی اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و برخورد با هنجارشکنان است.

فرمانده انتظامی قم کشف حجاب، ایجاد آلودگی صوتی، بدحجابی، رفتار خلاف عفت عمومی، ایجاد مزاحمت، رانندگی غیرمتعارف، حمل ماهواره و ... را مصداق ناهنجاری‌ها دانست و بیان داشت: نیروی انتظامی با شدت با این ناهنجاری‌ها برخورد می‌کند.

سردار آقاخانی با بیان این که نیروی انتظامی همواره در کنار آمران به معروف قرار دارد و از آن‌ها حمایت می‌کند، ادامه داد: باید با همکاری نهاد‌هایی همچون سپاه، ستاد احیای امر به معروف، دستگاه قضایی و دیگر نهاد‌های مرتبط فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در قم به عنوان ام القرا عملیاتی کنیم تا پایلوت فرهنگی برای کل کشور باشد.