کد خبر ۷۵۰۰۶ ۳۲۹ بازدید انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶
استاندار قم در نشست خبری تاکید کرد؛

مدیران نالایق برکنار می شوند/مدیران موظفند ملاقات عمومی با مردم داشته باشند

استاندار قم با تأکید بر پاسخگویی مدیران به مردم و خبرنگاران گفت: هر زمانی تشخیص دهم مدیری کار خود را به‌درستی انجام نمی‌دهد او تغییر می‌دهم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بهرام سرمست،استادار قم در نشست خبری که ظهر امروز در استانداری قم برگزار شد، با تأکید بر مردم مداری مدیران استان اظهار کرد: همه مدیران موظف هستند که ملاقات عمومی با مردم داشته باشند.

استاندار قم این مسئله را برای همه مدیران استان یک تکلیف خواند و افزود: ملاقات‌های مردمی و نحوه اجرای آن‌ها از سوی استانداری در ارزیابی عملکرد مدیران مورد نظارت قرار می‌گیرد.

وی بر لزوم پاسخگویی مدیران در همه سطوح به مردم تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های نظارتی استان هم موظف هستند بر این موضوع نظارت داشته باشند و با مدیرانی که در این زمینه کوتاهی می‌کنند برخورد کنند.

سرمست خبرنگاران را چشم و گوش بینای استان خواند و تأکید کرد: خبرنگاران با انتقادات سازنده خود می‌توانند دریافتن راهکار‌های عملیاتی مدیران استان را یاری دهند.

استاندار قم رسانه‌های استان را از تخریب و حاشیه‌سازی منع کرد و خاطرنشان کرد: همه ادارات استان باید شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دهند و به همین منظور هم معاونان استاندار به‌منظور پاسخگویی به خبرنگاران با اصحاب رسانه نشست‌های تخصصی ماهانه خواهند داشت.

وی ارتباط استانداری و شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و تأکید کرد: استانداری از شهرداری در رابطه با ارائه خدمات مطلوب به مجاوران و زائران کریمه اهل‌بیت (ع) پشتیانی می‌کند.

سرمست موضوع رونق تولید را یکی از مهم‌ترین موضوعات موردتوجه استان خواند و افزود: برآیند تغییرات مدیریتی در استان مثبت بوده است و در حال حاضر تیم موجود با هم همراه هستند.

وی با بیان اینکه هر زمانی تشخیص دهم مدیری کار خود را به‌درستی انجام نمی‌دهد او تغییر می‌دهم، خاطرنشان کرد: همراه بودن با برنامه کلان استان و همراهی و هم‌افزایی مدیران می‌تواند موجبات پیشرفت استان را فراهم کند.

سرمست از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید در آبان‌ماه سال جاری در قم خبر داد و افزود: شناساندن ظرفیت‌های اقتصادی استان و تلاش برای ایجاد رونق تولید در قم بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب ازجمله اهداف این برنامه است.