کد خبر ۷۵۳۱۰ ۲۴۳ بازدید انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹

برگزاری جشن بزرگ خانوادگی در شب میلاد امام رضا(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مهدی کلانترزاده با اعلام این خبر گفت:این جشن با حضور هنرمندان و چهره های برتر رسانه ملی و همزمان با افتتاحیه فاز اول شهرک خودرو برگزار می گردد.

وی افزود: اجرای جشن بزرگ خانوادگی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و شهروندی همزمان با مراسم افتتاحیه فاز اول شهرک خودرو در محل شهرک خودرو برگزار می شود.
کلانترزاده بیان داشت: همزمان با این جشن نمایشگاه بزرگ خودروهای کلاسیک و موتور سیکلت نیز در محل شهرک خودرو برگزار می شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم در ادامه به ویژه برنامه نور افشانی به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) و آیین افتتاح فاز اول شهرک خودرو اشاره کرد و افزود:در این مراسم قرعه کشی و جوایز مادی و معنوی نفیسی به شرکت کنندگان در جشن از جمله دوچرخه و هزینه سفر به کربلای معلی و شهر مقدس مشهد اهدا می شود.
وی اذعان کرد: سرویس رایگان اتوبوس از مبادی میادین شهید مطهری، نبوت و پایانه پردیسان در ساعت ۱۹:۴۵ روز مراسم(شنبه۲۲تیرماه) به سمت شهرک خودرو حرکت و بعد از پایان مراسم به این مبادی برگشت خواهند داشت.
شایان ذکر است، مراسم جشن بزرگ خانوادگی شب میلاد امام رضا(ع) و افتتاحیه فاز اول شهرک خودرو همزمان در روز شنبه مورخ ۲۲تیرماه ساعت ۲۰در شهرک خودرو در ابتدای جاده قدیم قم تهران با حضور مدیران استانی،مدیران شهری،هنرمندان مطرح و چهره های برتر رسانه ملی و عموم شهروندان برگزار می شود.