کد خبر ۷۵۳۴۰ ۱۹۹ بازدید انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۲۶

تداوم درخشش دووميداني‌ قم با برنز مسابقات دختران ايران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بعد از مدالی که خدری از پیکارهای دوومیدانی قهرمانی دختران نوجوان ایران و نشان نقره‌ای که امیر مقدّمی از مسابقات پسران نوجوان کشور نصیب دوومیدانی قم کرد، با تداوم روند موفقیت‌های این رشته یک مدال برنز دیگر از مسابقات قهرمانی جوانان ایران نصیب دوومیدانی قم شد.

این در حالی است که پیکارهای قهرمانی دوومیدانی دختران جوان ایران با حضور دوومیدانی‌کاران استان‌های مختلف ایران به میزبانی هیأت‌ لرستان در شهر خرم‌آباد به انجام رسید و با قهرمانی تهران، رتبه دومی خراسان‌رضوی، سومی آذربایجان شرقی و جابجایی سه رکورد پایان یافت.

در این دوره از مسابقات لیلا خدری در رشته‌ 400 متر با مانع و زهرا رضایی در رشته هفت‌گانه نماینده‌های هیأت‌ دوومیدانی استان قم بودند، رقابت‌هایی که مربی و سرپرست تیم منتخب قم زهره شهبازی بود و زهرا رضایی در ادامه موفقیت‌های خود در این رشته به نشان برنز رشته هفت‌گانه دست پیدا کرد.

این دوره از مسابقات در رشته‌های ۱۰ کیلومتر پیاده‌روی، پنج هزار متر، ۱۰۰ متر، ۱۰۰ متر با مانع، پرش سه‌گام، 400 متر، 1500 متر، پرتاب چکش، پرش ارتفاع، چهار در ۱۰۰ متر امدادی، پرتاب دیسک، سه هزار متر، 800 متر، 400 متر با مانع، پرتاب نیزه، پرش طول، پرتاب وزنه، چهار در 400 متر امدادی، ۲۰۰ متر، سه هزار متر با مانع و هفت‌گانه به انجام رسید.

زهرا رضایی که در سال‌های اخیر به عنوان یکی از نخبه‌های دوومیدانی قم در بخش بانوان موفقیت‌های متعددی را در مسابقات داخلی کسب کرده با تداوم روند پیشرفت‌های خود در رشته هفت‌گانه به مقام سوم دست یافت، رشته‌ای که در آن نگین بیگمی از تهران و صنم آذری از آذربایجان‌شرقی قهرمان و نایب‌قهرمان شدند.