کد خبر ۷۶۶۰۹ ۱۰۸۳ بازدید انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۳
تافته‌های جدا بافته از مردم؛

آلاچیق های اختصاصی برای خانواده مدیران شهرداری قم در بوستان علوی

وجود آلاچیق های اختصاصی همراه با کولر گازی در بوستان علوی برای خانواده مدیران شهرداری، این شائبه را به وجود می آورد که چرا باید چنین فضاهایی وجود داشته و فرق خانواده مدیر شهرداری با دیگران چیست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری برنا، اگر در مقابل ساختمان فضای سبز منطقه 4 شهرداری قم در بوستان علوی قرار بگیرید، دقیقا کنار و پشت این ساختمان با فنس های سبز رنگ و درختان و گیاهان بسیاری پوشیده شده و یک فضای اختصاصی را ایجاد کرده است.

اگر کمی با دقت نگاه کنیم متوجه وجود آلاچیق هایی نیز می شویم که فقط بالای آن پیداست و مابقی فضا با درختان بلند و پوشش گیاهی پوشیده شده است.

این آلاچیق ها برای خانواده مدیران شهرداری است که هر زمان بخواهند از آن استفاده کرده و یک فضای اختصاصی و جدایی از مابقی مردم داشته باشند.

بوستان علوی یکی از بوستان های شهری قم است که در ایام تعطیل به ویژه جمعه شب ها مملو از جمعیت می شود که خانواده ها برای تفریح به این بوستان می آیند و حتی در بسیاری از مواقع یک نفر از خانواده، مجبور است، زودتر به بوستان آمده تا با پهن کردن یک زیر انداز بزرگ، برای مابقی خانواده فضایی را آماده کند.

با وجود استقبال عظیم مردم از این بوستان، جای این سئوال پیش می آید که فرق مردم با خانواده مدیران شهرداری در چیست؟ چرا خانواده آنها باید در آلاچیق های کولردار پشت ساختمان فضای سبز نشسته و یک فضایی را از بوستان برای خود اشغال کنند.

با پیگیری های صورت گرفته خبرنگار ما، این فضای اختصاصی مجهز به پارکینگ ویژه برای این خانواده هاست که در این زمینه نیز متحمل مشکل نشده به بر خلاف مردم عادی عمل کنند.

این ویژه خواری ها و خود برتر بینی در شهرداری قم، امری ناپسند به شمار می رود، شهری که باید از نظر اخلاقی الگویی برای دیگر شهرها باشد.