کد خبر ۷۸۵۵۷ ۱۷۹ بازدید انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۳

امینی رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری قم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم که از اسفند ماه سال گذشته به دنبال پایان دوره چهار ساله رئیس سابق خود بدون متولی بود، امروز با پایان مجمع انتخابات در حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و مدیر کل ورزش و جوانان قم، رئیس جدید خود را شناخت.

مصطفی امینی، حمید عرب، محمد الهامی، محمدابراهیم موسوی و محمدباقر باقری پنج کاندیدای تایید صلاحیت شده مجمع انتخابات هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم بودند که برای نشستن بر کرسی ریاست چهار ساله این هیأت‌ ورزشی در حضور 13 عضو مجمع با یکدیگر رقابت کردند.

حمید عرب که در حال حاضر جانشین رئیس پلیس راهور قم محسوب می‌شود در این مجمع حاضر نشد اما مصطفی امینی و محمدابراهیم موسوی که دو تن از چهره‌های دوچرخه‌سواری هستند همراه با محمد باقر باقری از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به همراه محمد الهامی دیگر کاندیدای انتخابات در این مجمع حضور یافتند.

در مجمع انتخابات هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم رئیس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان، نماینده داوران، مربیان، قهرمانان، بانوان، باشگاه‌ها، آموزش و پرورش و ... حق رای داشتند و سرانجام مصطفی امینی گوی سبقت را از دیگر کاندیداها ربود و با کسب ۱۳ رای از مجموع ۱۳ رای اعضای مجمع، مقتدرانه به عنوان رئیس جدید این هیأت‌ ورزشی انتخاب شد تا امور مرتبط با دوچرخه‌سواری قم را تا سال 1402 بر عهده بگیرد.

گفتنی است: در چهار سال گذشته محمدکاظم حججی قهرمان، ملی‌پوش و ورزشکار اسبق دوچرخه‌سواری قم که یکی از مربیان و چهره‌های شاخص و مطرح این رشته ورزشی به شمار می‌رود، مسوولیت ریاست این هیأت‌ ورزشی را بر عهده داشت و با پایان دوره چهار ساله خود و کاندیداتوری در انتخابات هیأت‌ سه‌گانه، برای مدت چهار سال تا 1401 به عنوان رئیس این هیأت‌ ورزشی برگزیده شد و مشغول فعالیت است.