کد خبر ۷۹۶۰۱ ۸۴۵ بازدید انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲
همزمان با گرانی بنزین صورت گرفت؛

اقدام نسنجیده در اختلال و قطعی اینترنت در قم

به نظر می‌رسد که این اختلا‌لات با نظر شورای تامین استان صورت گرفته و جزء اختیاراتی است که وزارت کشور به این شورا داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، درحالی اینترنت در اکثر شهرها برقرار است؛ اینترنت تلفن‌های همراه در قم از ساعات بامدادی امروز با اختلال همراه بوده و این امر موجب به زحمت افتادن بسیاری از امور ارتباطی و اختلال در کسب و کار بسیاری از شهروندان شده است.

به نظر می‌رسد که این اختلا‌لات با نظر شورای تامین استان صورت گرفته و جزء اختیاراتی است که وزارت کشور به این شورا داده است.

این اقدامات درحالی صورت گرفته‌است که شهر قم به لحاظ بافت جمعیتی و آگاهی مردم، سطحی بالاتر از دیگر نقاط کشور داشته و به تبع آن، از امنیت بالاتری نیز برخوردار بوده‌است؛ به عبارتی از اختلال در اینترنت شهر، می‌توان متصور شد که برخی مسئولان تصمیم‌گیرنده در این زمینه، شناختی از شهروندان قمی ندارند!

مردم قم در بزنگاههای مختلف حتی اگر به طرح نسنجیده یا موضوعی هم اعتراض داشته‌اند؛ این اعتراضات برای اموال عمومی و حیثیت کشور و هویت ملی و دینی ما هزینه‌زا نبوده و حتی یک گام فراتر، این مردم بوده‌اند که همواره در قم، اجازه ابراز وجود به عناصر نامطلوب را در این شهر نداده‌اند.

جالب آن که در پایتخت، علیرغم اینکه رسانه‌های معاند و ضدانقلاب ساعاتی را جهت تجمع در برخی منطقه تهران اعلام کرده‌اند اینترنت همراه این شهر کماکان متصل است.

از طرفی قطعی اینترنت تلفن‌های همراه در قم، درحالی که شهر تا این لحظه از آرامش کامل برخوردار بوده و اتفاق خاضی نیز رخ نداده‌است؛ خود تنش‌زا و باعث ایجاد نارضایتی است. لذا این موضوع اهتمام بیشتر مسئولین به تامل در برخی تصمیم‌گیری‌ها را می‌طلبد و امید است دیگر شاهد چنین اقداماتی در قم نباشیم.