کد خبر ۸۰۰۸۶ ۶۳۸ بازدید انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹

تقابل شیمیدُر قم با پارسا مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، نهمین هفته بازی‌های نیم فصل نخست مرحله مقدماتی فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران روز دوشنبه یازدهم آذر ماه برگزار می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت دیدار تعیین کننده و سرنوشت‌ساز در شهرهای مختلف برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

جدال تیم‌های چهارم و ششم لیگ در قم

از ساعت 16 روز دوشنبه و در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، نماینده پرقدرت بسکتبال قم یعنی شیمیدُر در دیدار خانگی میزبان و پذیرای تیم آویژه صنعت پارسا مشهد خواهد بود، مسابقه‌ای که بین تیم‌های چهارم و دهم جدول رده‌بندی برگزار می‌شود و امتیازات آن برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

شاگردان اسلامی در فکر چهارمین برد خانگی

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال شیمیدُر قم از چهار بازی خانگی قبل خود سه پیروزی مقابل تیم‌های شهرداری قزوین، مس کرمان و شهرداری بندرعباس در کارنامه دارند و یک بازی خانگی را به تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام واگذار کرده‌اند، ضمن اینکه از بازی‌های خارج از خانه دو پیروزی برابر توفارقان آذرشهر و نیروی زمینی تهران کسب کرده‌اند و نتیجه دو بازی دیگر را به تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان باخته‌اند.

فاصله دو امتیازی شیمیدُر قم با صدر جدول

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران تا پایان هفته هشتم تیم پتروشیمی بندر امام با هفت برد، یک باخت، 672 گل زده، 483 گل خورده، تفاضل گل 189 و 15 امتیاز صدرنشین است و تیم شهرداری گرگان با هفت برد، بدون باخت، 541 گل زده، 401 گل خورده، تفاضل گل 140 و کسب 14 امتیاز دوم است.

تیم پالایش نفت آبادان با هفت برد، بدون باخت، 534 گل زده، 435 گل خورده، تفاضل گل مثبت 99 و کسب 14 امتیاز در رده سوم قرار دارد و شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم شیمیدُر قم با پنج برد، سه باخت، 658 گل زده، 583 گل خورده، تفاضل گل 75 و کسب 13 امتیاز رده چهارم را در اختیار گرفته است.

رقیب شیمیدُر در مکان دهم لیگ برتر

تیم مهرام تهران نیز که در هفته هشتم دست به کار بزرگی زد و تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام را برد با یک بازی کمتر، 6 پیروزی، یک باخت، 542 گل زده، 468 گل خورده، تفاضل گل 74 و 13 امتیاز در تعقیب چهار تیم بالای جدول است و تیم‌‌های 11 امتیازی اکسون تهران و توفارقان آذرشهر در مکان‌های ششم و هفتم ایستاده‌اند.

تیم آویژه صنعت پارسا مشهد که در هفته نهم حریف تیم شیمیدُر قم است با یک بازی کمتر، چهار پیروزی، دو باخت، 432 گل زده، 443 گل خورده، تفاضل گل منفی 11 و 10 امتیاز در مکان هشتم جای گرفته و تیم‌های 10 امتیازی شهرداری بندرعباس و رعد پدافند هوایی شهرکرد این تیم را در رتبه‌های نهم و دهم تعقیب می‌کنند.

این در حالی است که تیم مطرح و با سابقه ذوب‌آهن اصفهان به همراه نیروی زمینی تهران با امتیاز مشابه 9 در رده‌های یازدهم و دوازدهم جای گرفته‌اند و تیم شورا و شهرداری قزوین با هشت امتیاز به همراه تیم صنعت مس کرمان با هفت امتیاز مکان‌های سیزدهم و چهاردهم را در اختیار دارند.

انتهای پیام / 78002*30