کد خبر ۸۰۰۹۸ ۶۶۹ بازدید انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۰

استاندار قم: بسیج کارمندی باید مغز متفکر دستگاه‌های اجرایی باشد

استاندار قم با تأکید بر اینکه بسیج کارمندی باید مغز متفکر دستگاه‌های اجرایی باشد،گفت: ورود به مبحث آسیب‌های اجتماعی و کاهش معضلات کنونی در برنامه‌ریزی‌های استانی بسیج موردتوجه قرار بگیرد.

- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست در نشست صمیمی با فرماندهان پایگاه‌های سازمان بسیج کارمندی و کارگری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،اظهار داشت: عمل‌گرایی ویژگی شاخص و بارز یگان‌های مختلف بسیج ادارات و کارگری استان قم است.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: باید نسبت به ترویج و معرفی ارزش و فرهنگ دفاع مقدس تلاش‌های بیشتری صورت گرفته و خاطرات جنگ مستندسازی شود.

استاندار قم با تأکید بر اینکه بسیج کارمندی باید مغز متفکر دستگاه‌های اجرایی باشد،تصریح کرد: ورود به مبحث آسیب‌های اجتماعی و کاهش معضلات کنونی در برنامه‌ریزی‌های استانی بسیج موردتوجه قرار بگیرد.

بسیج سازندگی یک مدرسه 6 کلاسه در منطقه حاشیه‌نشین چابهار افتتاح کردتصاویر/ ارائه خدمات جهادی دندانپزشکی توسط بسیجیان تهران بزرگحضور موثر بسیج در کنترل آسیب‌های اجتماعی

سرمست با اشاره به نقش و جایگاه بسیج تصریح کرد: این نیروی ارزشی باید با تقویت رویکردهای علمی و ورود به عرصه علوم دانش‌بنیان به رسالت تاریخی خود در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی عمل کند.

 وی با تأکید بر اینکه از مدیران پاک دست استانی حمایت می‌شود،ادامه داد: مجموعه مدیریت استان با حفظ تمام جوانب پیشگیرانه در بروز فساد از ریسک‌پذیری مدیران برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی حمایت می‌کند، سلامت اخلاقی و مالی خطوط قرمز استان در عزل و نصب مدیران اجرایی است.

استاندار قم با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم گفت: این مراسم آبان ماه سال 99 برگزار می‌شود و مجموعه مدیریت استان نهایت همکاری را در برگزاری این کنگره انجام می‌دهد.

سرمست بابیان اینکه سازمان بسیج باید بر مبنای همان فلسفه و هدفی که به‌فرمان امام راحل تشکیل‌شده تقویت شود، خاطرنشان کرد: از زبان هنر و روش‌های نوین تبلیغی برای نشر و معرفی فرهنگ دفاع مقدس استفاده بهینه‌ای صورت بگیرد.