کد خبر ۸۱۸۲۳ ۲۳۳ بازدید انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۶

درخشش دوومیدانی‌کاران قم با 4 مدال جام بین‌المللی فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، امسال رقابت‌های بین‌المللی جام فجر در راه کسب آمادگی دوومیدانی‌کاران برای حضور در مسابقات مهم برون‌مرزی نظیر المپیک 2020 توکیو از حساسیت و البته جذابیت‌های بالاتری نسبت به دوره‌های قبل برخوردار بود و قمی‌ها نیز در جمع مدال‌آوران این جام عملکرد خوبی داشتند.

این دوره از مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن جام فجر با عنوان پاسداشت مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور 283 دوومیدانی‌کار در هر دو بخش مردان و بانوان به انجام رسید و شرکت کنندگان در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند.

در این مسابقات علاوه بر دوومیدانی‌کاران کشورمان در ترکیب تیم‌های باشگاهی سپاهان، سلکتور، آذربایجان‌شرقی، دانشگاه آزاد، خراسان رضوی، خراسان‌جنوبی، صبا بتن اصفهان، سیمان اصفهان، شهدای نزاجا، تیم ملی جوانان، تهران، پلیمر خلیج‌فارس، اترک خراسان‌شمالی، اعتماد کالا، دانشگاه علوم پزشکی، قزوین، کرمان، کرمانشاه، مازندران، مس کرمان، گلپایگان و نیروی هوایی، تیم‌های خارجی ارمنستان، افغانستان و قرقیزستان نیز حضور داشتند.

رقابت‌ها به مدت دو روز به انجام رسید و حساسیت آن به دلیل اینکه انتخابی تیم ملی برای شناخت برترین‌ها به منظور حضور در پیکارهای 2020 قهرمانی داخل سالن آسیا محسوب می‌شد، بسیار بالا بود و بر همین اساس نمایندگان قم نیز در اوج آمادگی با حریفان شرکت کننده به رقابت پرداختند.

در روز نخست این رقابت‌ها دو دوومیدانی‌کار قم موفق به کسب دو مدال با ارزش شدند، ابتدا سیدعلی حسینی در رشته پرش با نیزه قهرمان شد و مدال طلا کسب کرد و در همین رشته محمدعلی زابلی دیگر نماینده قم با ایستادن در جایگاه سوم برنز گرفت، ضمن اینکه میلاد دریساوی و امیر مقدمی دیگر نمایندگان دوومیدانی قم در سایر مواد به ترتیب هفتم و نهم شدند.

اما در روز دوم پیکارهای بین‌المللی دوومیدانی جام فجر علی سلامتیان ورزشکار جوان قم در ماده 60 متر با مانع به مدال نقره رسید، در حالی که امیر مقدمی در ماده 4 در 400 متر امدادی صاحب نشان برنز شد و نفرات اعزامی از قم با کسب چهار مدال به کار خود در این دوره از مسابقات پایان دادند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/