کد خبر ۸۲۴۰۵ ۱۷۸ بازدید انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ؛

قم در پرداخت تسهیلات گردشگری رتبه سوم کشور قرار دارد

شاملی گفت:در بخش گردشگری هم یک پرداختی به ارزش ۹ میلیارد تومان وجود دارد و در زمینه گردشگری استان در رتبه سوم قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، عبدالرضا شاملی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قم پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد،گفت: ۷۶ پرونده مربوط به واحد‌های تولیدی به بانک‌های عامل استان قم معرفی و در ۴۵ پرونده هم تسهیلات پرداخت شد که در زمینه پرداخت تسهیلات استان قم در رتبه ششم کشور قرار گرفته است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: در بخش کشاورزی ۴۲۱ پرونده به بانک‌های عامل معرفی که در این زمینه در رتبه دهم و در بخش گردشگری هم یک پرداختی به ارزش ۹ میلیارد تومان وجود دارد و در زمینه گردشگری استان در رتبه سوم قرار دارد.

به گفته شاملی، در بخش صنعت ۵۶ پرونده به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال و تولید و اشتغال هم ۲۴۷ پرونده که ۳۷ پرونده به ارزش ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات گرفتند و در زمینه رونق تولید هم ۴۰ پرونده به بانک‌های عامل معرفی شده است.

گفتنی است، در این جلسه مشکلات نمایشگاه بین‌المللی استان در اتوبان تهران - قم در مورد دسترسی به راه ایمن و مناسب به نمایشگاه بررسی شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/