کد خبر ۸۲۴۰۷ ۲۶۸ بازدید انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱
سرپرست پلیس راهور قم خبر داد؛

محدودیت های ترافیکی روز شهادت حضرت زهرا(س)در قم

سرپرست پلیس راهور قم از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در استان هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

محدودیت های ترافیکی روز شهادت حضرت زهرا(س)در قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سرهنگ قیصری،سرپرست پلیس راهور قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،اظهار کرد؛با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)در شهر مقدس قم هیئت‌های عزاداری از نقاط مختلف شهر به طرف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت می‌ کنند،همچنین خیل عظیم زائران از شهر‌های همجوار برای زیارت حرم مطهر و بهره بردن از فضای معنوی رهسپار قم می‌شوند.

او ادامه داد:پلیس راهور قم باتوجه به ترافیک سنگین در معابر شهری و محور‌های مواصلاتی  قم در  سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به منظور تسهیل در  عبور و مرور زائران و عزاداران، محدودیت های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

سرهنگ قیصری عنوان کرد:این محدودیت‌ها از ساعت ۶:۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه از تقاطع عمار یاسر به سمت سه راه و چهار راه بازار، میدان روح الله  و میدان جانبازان به سمت تقاطع شهدا، کوچه مخابرات خیابان ۱۹ دی به سمت سه راه و چهارراه بازار، پل شهید رجایی به سمت میدان مطهری، تقاطع حجتیه_خیابان اراک به سمت میدان مطهری اعمال خواهد شد.

سرپرست پلیس راهور قم افزود:توقف خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها  در طول این  مسیرها ممنوع است و این محدودیت ها تا پایان ظهر و تازمان روان سازی ترافیک  ادامه دارد.

سرهنگ قیصری در پایان به شهروندان توصیه کردهمکاری لازم را همچون سال های گذشته در این روز با پلیس راهور داشته باشند و و باتوجه به ورود خیل عظیم زائران به قم  از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/