کد خبر ۸۲۸۱۶ ۱۵۹ بازدید انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۶

استان قم در تقسیم‌بندی‌های بودجه‌ای جزو استان‌های کم برخوردار است

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم گفت: این استان مشکلات اعتباری داشته و در تقسیم‌بندی‌ها جزو استان‌های کم برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  محمدرضا گروسی امروز در پنجمین جلسه شورای اداری استان که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تقارن امسال تفاوتی معنادار با سال‌های قبل دارد و آن هم حضور سردار سلیمانی در سال‌های قبل بوده است و امسال چهلمین روز شهادت این سردار رشید اسلام مقارن با سالروز پیروزی انقلاب بوده است.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به انتخابات پیش وری مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: همه ادارات همکاری شایسته‌ای برای برگزاری باشکوه انتخابات داشته و دارند و امیدواریم شاهد حضور پرشکوه مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

وی با بیان اینکه استان قم در مقایسه با سال‌های پیشین تفاوت‌های بسیاری در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی دارد، گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های همه مدیران و دست‌اندرکاران استان بوده و هستیم.

گروسی ضمن قدردانی از زحمات ریاست مجلس شورای اسلامی و ابراز کرد: قانون خدمت‌رسانی به ایثارگران در دوران ریاست وی  اتفاق افتاد که بسیاری از مشکلات ایثارگران را حل کرد، البته مسائل و مشکلاتی هست که ان شاء الله به برکت خون شهدا شاهد برطرف شدن آن باشیم.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم گفت: این استان مشکلات اعتباری داشته و در تقسیم‌بندی‌ها جزو استان‌های کم برخوردار هستیم که امیدواریم با عنایت ریاست مجلس، دستورات لازم در این رابطه داده شود.

وی با اشاره به اختصاص یک روز خاص برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم از سوی استاندار اضافه کرد: فردی که پاسخگوی مراجعات مردم است باید برحسب وظایف به مسئولیت‌های خود به‌خوبی عمل کرده و پاسخگوی این مراجعات در خور شأن مردم باشد.  

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/