کد خبر ۸۲۸۴۲ ۱۶۴ بازدید انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۵
فرمانده انتظامی قم؛

کشف ۱۰۹ کیلوگرم مواد مخدر در قم

سردار آقاخانی از کشف ۱۰۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم گفت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر قم مشخص شد، ۳ قاچاقچی مواد افیونی قصد دارند با یک دستگاه پژو ۴۰۵، محموله مواد افیونی را از جنوب کشور به این استان منتقل کنند که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قم ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضایی، مأموران به محل‌های مورد نظر درمحور‌های مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس، خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

او گفت: طی یک عملیات تعقیب و گریز، خودرو پژو متوقف و ۳ سوداگر مرگ در این عملیات دستگیر شدند.

سردار آقاخانی گفت: در بازرسی از خودرو توقیفی، ۱۰۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و درنهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

فرمانده انتظامی قم در ادامه از دستگیری یک سارق منزل و کشف طلا مسروقه به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در استان خبر داد.

او افزود: با طرح شکایت یک مالباخته در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مبنی بر سرقت طلا از منزل وی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قم گفت: در ادامه طی تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خودرو متهم در استان تهران شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی توقیف و متهم دستگیر شد.

سردار آقاخانی گفت: با دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی استان تحقیقات آغاز و نامبرده با مشاهده شواهد و قرائن موجود به سرقت طلا از یک منزل مسکونی درقم به ارزش ۳ میلیارد ریال اعتراف کرد.

او افزود: سرانجام متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

فرمانده انتظامی قم در پایان ضمن توصیه به طلا فروشان مبنی بر عدم خرید طلا بدون فاکتور، از شهروندان خواست تا از نگهداری طلا و جواهرات به مقدار زیاد در منزل خودداری کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/