کد خبر ۸۲۸۹۶ ۲۳۹ بازدید انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲

بزرگترین سالن ورزشی قم به نام سپهبد سلیمانی نامگذاری شد

بزرگترین سالن ورزشی قم به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، هم زمان با چهلمین روز ارتحال سپهبد سلیمانی بزرگترین سالن ورزشی قم به نام سردار دل ها نامگذاری شد، این سالن ورزشی در پردیسان خیابان 22 بهمن واقع است.

امین مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت: سالن ورزشی مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم تکمیل شده و از آنجا که در حال حاضر این سالن ورزشی چند منظوره بزرگترین سالن ورزشی استان قم به شمار می‌رود، هیات مدیره این سازمان تصمیم گرفت تا نام این سالن ورزشی را به نام سردار پرافتخار اسلام «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری کند.

وی افزود: ساخت این سالن ورزشی دو سال به طول انجامید و این مجموعه گنجایش بیش از 3 هزار و 500 نفر تماشاگر را دارد که در نوع خود در استان قم بی نظیر است.

مقومی عنوان کرد: در هشتمین کنفرانس ملی سازه و فولاد که بهمن ماه سال 96 از سوی انجمن سازه‌های فولادی ایران برگزار شده سازه سالن ورزشی مجموعه فرهنگی ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم جزو 10 طرح برتر کشور شناخته شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم خاطرنشان کرد: پوشش دهی فضایی به مساحت حدود 4 هزار و 116 مترمربع و 63 هزار و 500 مترمکعب فضا با مصرف 200 تن فولاد که حدود 42 کیلوگرم برمترمربع است، ایجاد 6 دهانه بدون ستون از 46 متر به 60 متر، استفاده از سازه فلزی CFT در سکوها، استفاده از سازه فلزی قاب خمشی با سقف عرشه فولادی و اتصالات دیافراگمی، مصرف 75 کیلوگرم بر متر مربع فولاد در سازه سکوها از جمله ویژگی‌های این پروژه است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/