کد خبر ۸۲۹۰۳ ۱۱۴۳ بازدید انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸
طی بیانیه‌ای صورت گرفت:

بیانیه اعلام موجودیت «جبهه عدالتخواهان قم»

جمعی از عدالتخواهان قم از اعلام موجودیت «جبهه عدالتخواهان قم» خبر داده و طی بیانیه‌ایبه شرح اهداف این تشکل پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، متن این بیانیه بدین شرح است"

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات شب قدرنظام اسلامی است. شب قدری که سالیانی مقدرات امت را تعیین خواهد کرد. انقلاب اسلامی با پشتوانه خون هزاران شهید، حضور جمهور مومن و غیور، درافق اندیشه خمینی کبیر و به راهبری خلف صالحش امام خامنه ای به پیش می رود. ما با انقلابمان امید داریم که پرچم این نهضت مبارک را به دست صاحب اصلی وموعود منتظَر برسانیم و لاجرم پنجه در پنجه شیطان بزرگ انداخته ایم، و امروز در پی شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیزمان و بی تعبیر ماندن رویای برجامی غرب گرایان و محافظه کاران،این رویارویی بی پرده تر از همیشه در پیش چشمانمان است.

دشمن ما با تمام توان و همه همت وقدرت و هیمنه اش به میدان آمده و از درون مرزهای ایران اسلامی ما نیزجریانات نفوذی واشرافی را به خدمت گرفته است. اما جبهه عدالتخواه و شجاعِ انقلاب اسلامی همیشه برای به میدان آمدن "با تمام قوا"، با دو مانع اشرافیت و محافظه کاری روبروست.

از سویی محافظه کاران جهادستیز و چالش گریز، گندم نمایان جوفروشی که خادمان بی جیره و مواجب استکبار جهانی هستند. چنان که حضرت آقا فرمودند،"محافظه کاری و اکتفای به آنچه که داریم و نداشتن همت و بلند پروازی در همه زمینه های فکر و فرهنگ، قتلگاه انقلاب است."

و از سویی دیگر، جناح چپ جریان اشرافیت وجناح راست آن، دربازی"برد-برد"ی که برای خود تعریف کرده اند، سالهاست با جنگ های زرگری وبرجسته کردن مسایل فرعی،ملت را مجاب کرده اند که از ترس یکی به دیگری رأی بدهند و دوره بعد به عکس! درحالی که دربرخورداری از سفره انقلاب و مسایل اصلی تفاوت قابل ذکری ندارند. نه سطح و سبک زندگی اشرافیشان تفاوتی دارد و نه در مسایل اساسی ومهمی مثل نظام آموزش،نظام سلامت، مسایل کلان اقتصادی و سیاست خارجی و ...

تلقی مردم این است که سفره انقلاب را درپشت پرده انداخته اند. و دراین سوی، ناباورانه اخبار برخورداری ها و رانت ها و اشرافی گری های آقایان و آقازاده ها را دنبال می کنند.

این قبیله های بی هویت سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب و معتدل (که مولود دو حزب روحانیت مبارز و روحانیون مبارز هستند) به قیمت ابتذال آرمانهای انقلاب، با توجیه و تاویل صریح ترین کلمات و بیانات امامین انقلاب و سربریدن بلندترین مفاهیم مکتبی ما به تیغ مصلحت، سالها مناصب و مجاری امور را دست به دست کرده اند و عامل تصویب قوانین و تسریع امور به سود عده ای برخوردار و به ضرر عموم مردم شده اند وباعث شده اند که به قیمت افزایش شکاف طبقاتی و کوتاه تر کردن دست مردم ازسفره انقلاب وبیت المال، طبقه ای از اشراف و منشی اشرافی شکل بگیرد که بی پرواتر و زشت تر و وقیح تر و متعفن تر از همیشه حقارت خود را به رخ ملت بکشند. آشکارا دروغ بگویند و به ریش ملت بخندند و در یک کلام انقلاب مستضعفین و جنگ فقر و غنا را از ریل اصلی و مسیرمبارکش خارج کنند.

عزم جزم کردیم از قم، حرم اهل بیت (ع) و شهر انقلاب و مرکز علم و اجتهاد،تلاشمان را مضاعف کنیم و برکت کار جمعی و جبهه ای را به مدد بطلبیم تا انقلاب را به ریل اصلی خود بازگردانیم. که "خداوند از علمای امت پیمان گرفته است که بر سیری ظالمان و گرسنگی مظلومان سکوت نکنند".

جریان عدالتخواه قم به یاری خداوند بنا دارد در این انتخابات،این جنگ زرگری و این صفحه چیده شده برای برنده شدن همیشه برنده ها را به سود مردم و با پشتوانه بیانیه گام دوم امام انقلاب و شاخص های صریح و متقنی که بیان فرمودند، بهم بزند.

میخواهیم از احزاب و اشراف و تحمیل همیشگی شان عبور کنیم و البته مراقبیم به دام محافظه کارانی که در کمین نشسته اند تا ازنمد بی آبرویی آنها برای خود کلاهی فراهم کنند و باز سالها فرصت نفس تازه کردن را از نظام و انقلاب بگیرند، نیفتیم.

برآنیم تا در این دوره از انتخابات قم،گردش نخبگان را رقم بزنیم تا با ورود جوانان مومن، انقلابی، شجاع، توانمند و عدالتخواه، لبخند رضایت مردم و امام جامعه را به انتظار بنشینیم.

عوض کردن استانداردهای حاکم بر فرآیند انتخابات که اولین دست آورد چنین حضوری خواهد بود، گامی محکم در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است که باعث آزاد شدن نیروهای بی پایان مردمی و به کار افتادن انگیزه ها وتوان های بی شمار معطل مانده در پشت سد سیاسی کاری و اشرافیت و محافظه کاری است.

با استعانت از خداوند متعال، جبهه عدالتخواهان قم با شعار"عبور از احزاب،بازگشت به انقلاب" به پشتوانه سالها حضور فعال و موثر در کنار جریانات عدالتخواه کشور درموضوعات مختلف، اعلام موجودیت می کند و چشم انتظار یاری و همراهی مردم شریف قم است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/