کد خبر ۸۴۴۸۲ ۹۱ بازدید انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۹
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم ؛

طرح پایش کرونا برای بیش از ۱۱۶ هزار نفر در قم اجرا شد

گلفشان گفت:از تاریخ ۲۵ اسفند تا سوم فروردین امسال ۱۱۶ هزار و ۱۳۱ نفر در طرح پایش کرونا، توسط جمعیت هلال احمر قم غربالگری شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در تشریح فعالیت پایگاه‌های غربالگری گفت: در ۱۸ پایگاه فعال در سطح استان قم و با فعالیت داوطلبان هلال احمر، طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی و راه آهن قم در حال اجرا است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال ۹۸ تا سوم فروردین امسال، مجموعه غربالگری در تمام پایگاه‌های هلال احمر در سراسر استان غربالگری به وسیله ۲۶۶ تب سنج انجام شد.

گلفشان بیان کرد: از آغاز این طرح تا روز سوم فروردین ۱۱ هزار و ۵۹۵ نفر غربالگری شدند که ۱۰۶ نفر دارای علامت تب بودند.

او ادامه داد: در این مدت ۲۹ هزار و ۸۲۹ خودرو و ۱۱۶ هزار و ۱۳۱ نفر در طرح پایش کرونا، توسط جمعیت هلال احمر قم غربالگری شدند.

گلفشان بیان کرد: از میان افراد غربالگری شده در این مدت نیز ۳۷۷ نفر با علامت تب شناسایی که در نهایت ۱۱۱ نفر به مراکز درمانی هدایت شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم مهم‌ترین هدف تیم‌های امداد و نجات را تب سنجی و هشدار‌های لازم به شهروندان جهت ممانعت از سفر عنوان کرد و افزود: در این مدت ۶۰ نیروی پرسنل و ۲۴۰ نفر داوطلب امداد و نجات و ۱۳ نیروی پرسنل و ۶ داوطلب درمان و توابخشی به پایش و غربالگری پرداختند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/