کد خبر ۸۴۴۹۸ ۲۳۵ بازدید انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۵
ارتباط ویدئو کنفراس معاون اول رئیس جمهور با استاندار قم؛

هدف دولت تامین و حفظ سلامت مردم در مقابله با ویروس کرونا است

معاون اول رئیس جمهور در گفتگو با استاندار قم از طریق ویدئو کنفرانس گفت: سیاست دولت تامین و حفظ سلامت مردم در مقابله با ویروس کرونا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،جهانگیری که از طریق ویدئو کنفرانس با استاندار قم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استان گفتگو می‌کرد با تقدیر از موضع گیری‌های مراجع عظام تقلید در زمینه مقابله با ویروس کرونا و همچنین محدودیت‌های اعمالی در کنترل اجتماعات با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس گفت: امروز کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار دارند و با همکاری و همدلی به وجود آمده در بین مسئولان قم شاهد اقدامات مثبتی در زمینه پیشگیری و درمان هستیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اتخاذ تدابیر مناسب از سوی وزارت کشور برای کنترل سفر‌ها و محدودیت‌های جدید بیان کرد: این دستورالعمل‌ها در ساعات آینده به استان ابلاغ می‌شود.

جهانگیری با بیان اینکه بعد از تعطیلی نهاد‌های آموزشی و دانشگاه ها، سیاست دولت حضور متناسب با نیاز کارکنان دستگاه‌های اجرایی است افزود: در این زمینه دستورات لازم ابلاغ شده و تا حدی که نیاز مردم تامین شود کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل خدمت حضور خواهند داشت.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده ذخایر کالا و اقلام مصرفی مردم تامین شده و نگرانی بابت آن وجود ندارد عنوان کرد: با همت دستگاه‌های متولی و سایل حفاظت فردی متناسب با مصرف مراکز درمانی پیش بینی و در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

در این جلسه استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم گزارشی از آخرین وضعیت استان، اقدامات انجام گرفته در خصوص کنترل و درمان بیماران ارائه کردند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از طریق ویدئو کنفرانس با روسای بیمارستان‌ های شهید بهشتی و فرقانی هم گفتگو کرد و از نزدیک در جریان روند درمان بیماران بستری در این مراکز و همچنین نیاز‌های حفاظت فردی کارکنان درمانی قرار گرفت.