کد خبر ۸۴۷۹۷ ۱۰۸۵ بازدید انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵
مجمع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان استان قم

بیانیه مجمع جوانان استان قم، به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

مجمع جوانان استان قم،بیانیه ای به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان صادر نمود.


به گزارش پایگاه اطاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،متن بیانیه مجمع  جوانان استان قم بدین شرح است:

جوانی، بهار عمر و فصل طربناک زندگی است. هیچ دوره ای از زندگی چون روزگار جوانی، سرسبز و خرّم نیست و هیچ انسانی همانند زمان جوانی، توانمند و پرانرژی نیست. بسیاری از پیروزی ها و کامیابی ها، تنها در سایه جوانی امکان پذیر است و بسیاری از آرزوها و هدف ها، فقط در فرصت جوانی قابل دست یابی است. جوانی فرصتی است که بر خلاف بسیاری از فرصت های دیگر، تنها یک بار در اختیار همه قرار می گیرد. پس «فرصت جوانی»، طلایی ترین فرصت ها و ناب ترین موهبت هاست و نمی توان در این نکته تردید کرد که هدر دادن روزگاران خوش جوانی و تباه کردن این بهار زندگانی، به اندوه و حسرتی انبوه خواهد انجامید.

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جوانان در تحولات چهل سال اخیر نقش تعیین کننده داشته اند و تاکید داشته اند که هر گاه هر جا به نسل جوان اعتماد کردیم و حداقلِ امکانات را در اختیارش گذاشتیم، پیش رفته ایم. لذا جوانان بایستی با سرلوحه قراردادن این فرمایشات و تکیه بر نیرو و نشاط جوانی خود به انجام کارهای جهادی در زمینه های مختلف پرداخته و همچنین مسئولین محترم نیز باید برنامه‌هایی جدی، مبنی بر استفاده از جوانان متعهد و متخصص، در دستور کار خود قرار دهند و ضمن اعتماد به جوانان انقلابی و با استعداد زمینه شکوفایی هرچه بیشتر ایران عزیزمان را فراهم نمایند.

مجمع استانی سازمان های مردم نهادجوانان استان قم سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نماید و توفیق روزافزون آنها را از خداوند منان مسئلت دارد.
مجمع استانی سازمانهای مردم نهادجوانان استان قم
۱۳۹۹/۰۱/۱۷