کد خبر ۸۶۷۸۳ ۲۰۰ بازدید انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶
در گفتگو با مهر اعلام شد؛

بارش باران همراه با رعد و برق طی ۲ روز آینده در قم

قم - کارشناس هواشناسی استان قم گفت: آسمان قم امروز و چهارشنبه نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمدجواد ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: آسمان قم امروز و چهارشنبه نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی است که از اواخر وقت شاهد کاهش ابر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هوای استان قم در روز پنجشنبه صاف از بعد از ظهر همراه با افزایش موقت ابر خواهد بود، افزود: آسمان استان قم در روز جمعه کمی تا قسمتی ابری در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه حداقل دمای هوای امروز قم ۱۷ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۴ درجه است، گفت: حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه ۲۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۹ درجه، حداقل دمای هوای استان قم در روز پنجشنبه ۱۷ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۵ درجه و حداقل دمای هوای این استان در روز جمعه ۱۷ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۷ درجه خواهد بود.

وی سرعت وزش باد طی امروز در قم را بین ۵۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی اعلام کرد و گفت: سرعت باد فردا چهارشنبه بین ۵۵ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی خواهد بود و در روزهای پنجشنبه و جمعه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی پیش بینی می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/