کد خبر ۸۶۸۰۸ ۱۹۰ بازدید انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۹
معاون مالی و اداری زندان‌های استان قم؛

کمک ۸۰۰ میلیون ریالی شورای شهر و شهرداری به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

احمدی گفت:از ابتدای ماه مبارک رمضان تقریبا روزانه یک زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین توسط ستاد دیه از زندان آزاد شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار کلان شهر قم و معاونین و اعضای محترم شورای شهر و با حضور مرادی پور مدیر نمایندگی ستاد دیه و احمدی معاون اداری و مالی زندان‌های استان زندانیان تشکیل شد.

در بخش آغازین جلسه جلالی رئیس شورای شهر ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدا و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به حضار با بیان اینکه اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی ریاست محترم کل دادگستری استان و پیگیری‌های ستاد دیه استان قم در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ستودنی است افزود: شورای شهر و شهرداری قم بر اساس مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهروندان یک سری تکالیف دارد، بنا به همین احساس مسئولیت نمودیم تا در حد توان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تلاش کنیم.

در ادامه احمدی معاون مالی و اداری زندان‌های استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای آزادسازی زندانیان در زندان‌های استان را بیان نمود و افزود از ابتدای ماه مبارک رمضان تقریبا روزانه یک زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین توسط ستاد دیه از زندان آزاد شده اند.

این جلسه با اهداء ۶۰ میلیون تومان از طرف شورای اسلامی شهر و ۲۰میلیون تومان توسط دکتر سقائیان نژاد شهردار کلان شهر قم به ستاد دیه استان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد به پایان رسید.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/