کد خبر ۸۶۸۵۸ ۲۷۳ بازدید انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

نورافشانی شهر همزمان با عید سعید فطر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مهدی کلانترزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آماده‌سازی فضای شهری به مناسبت روز قدس، اظهار کرد: به مناسبت روز قدس فضاسازی شهری و اکران بنرهای مناسبتی به صورت آویز، عرشه پل و پرتابل به متراژ ۷۰۰ مترمربع صورت گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه ۳۰ بنر با عنوان شهید القدس به صورت آویز نیز تهیه شده که در شهر اکران می‌شود، گفت: این بنرها تصاویر شهدای جبهه مقاومت همراه با یک بیت شعر راجع به همان شهیدی که عکس وی نصب شده، است و شعار الی بیت المقدس به زبان فارسی و عبری روی آن درج شده که با همکاری مجمع تشکل‌های بین‌الملل در بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نصب می‌شود.

کلانترزاده با بیان اینکه پرچم بزرگ فلسطین در شهر به اهتزاز در خواهد آمد، افزود: مراسم اهتزاز پرچم بزرگ فلسطین با حضوری مسئولان کشوری و استانی بر روی برج بزرگ پرچم ساختمان شهرداری برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: از دیگر برنامه‌های این ایام فضاسازی شهری به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: به مناسبت شب عیدسعید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر علاوه بر برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر قم، آسمان شهر نیز به صورت ویژه‌ای نورافشانی می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/