کد خبر ۸۶۹۸۴ ۳۲۱ بازدید انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۹

بازگشایی ۴ روز بازار قم در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار قم گفت: ۴ روزبازار قم مجوز از سرگیری فعالیت دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، علیرضا مظفری،مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم اظهار کرد: روزبازار‌ها از جمله مکان‌هایی هستند که بیشترین مراجعین را دارد؛ به همین منظور جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ۴ روز بازار قم بازگشایی می شوند.

او در ادامه گفت: این روز بازارها شامل،دوشنبه بازار واقع در بلوار جمهوری، سه شنبه بازار واقع در پردیسان، چهارشنبه بازار واقع در مجاورت بوستان جوان وجمعه بازار ظهور ،واقع در مجاورت مسجد مقدس جمکران است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم افزود: براساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در قم، فعالیت تمام  روزبازار‌های محلی از ابتدای اسفندماه  پارسال تعطیل اعلام شده بود که این مراکز می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی مجددا به فعالیت خود ادامه دهند.

مظفری گفت: با توجه به اینکه این اماکن در فضای روباز قرار دارند، احتمالا با مسئله خیلی جدی مواجه نمی‌شوند و در این زمینه مقرر شده است محیط روزبازار‌ها قبل و بعد از آغاز به فعالیت به صورت کامل ضدعفونی شوند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/