کد خبر ۸۷۰۴۳ ۲۷۶ بازدید انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵
رئیس بنیاد مستضعفین:

استان قم در زمینه مبارزه با کرونا عملکرد بسیار خوبی داشته است

«پرویز فتاح» رئیس بنیاد جانبازان و مستضعفین کشور با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در مورد موفقیت های شهر قم در مهار ویروس کرونا به عنوان نخستین استان درگیر با این بیماری گفت: مدیریت استان قم با وجود شرایط دشوار و سخت در مبارزه با ویروس کرونا عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفین کشور در دیدار با استاندار قم با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی توفیقات شهر قم در مهار ویروس کرونا اظهار داشت: استان قم با وجود شرایط دشوار و سخت در مبارزه با ویروس کرونا عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی با بیان اهمیت عبرت‌آموزی از تجربیات بحران‌ها و اطلاع‌رسانی از اقدامات در استان، بیان کرد: انتقال این تجربیات می‌تواند در بهبود وضعیت کنترل بیماری و بحران در سایر نقاط کشور اثر گذار باشد.

 

رئیس بنیاد مستضعفین کشور گفت: بنیاد جانبازان و مستضعفین با تمام توان از خدمات مددجویی در قم به ویژه در ایام شیوع کرونا و طرح کمک مومنانه و مواسات حمایت می کند.

 

فتاح خاطرنشان کرد: مدیریت پسا کرونا اهمیت به مراتب بالاتری دارد و باید برای آن برنامه‌ریزی انجام شود و برای مدیریت کشور و حمایت از اقشار آسیب دیده برنامه‌ریزی مدون صورت دهیم.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/