کد خبر ۸۸۵۸۹ ۹۷۴ بازدید انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۵
دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد؛

ظرفیت کامکار تکمیل شد/ آمادگی بیمارستان فرقانی برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا

«محمدرضا قدیر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: بیمارستان کامکار قم در حال تکمیل ظرفیت است و بیمارستان فرقانی را برای بار دیگر آماده پذیرش کرده ایم که بیماران کرونایی را پذیرش کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه امروز خواستار بازگشت برخی محدودیت ها و عدم برگزاری مراسم های عزاداری، عروسی و همایش ها شدیم اظهار کرد: برخی استان های همجوار قم، وضعیت قرمز دارند و حتی برخی از بیمارستان های آنها، در حال پر شدن هستند.

وی بیان کرد: اکثر افرادی که این روزها به ویروس کرونا مبتلا شده اند به صورت خانوادگی بوده و یا افرادی هستند که در تجمعات حضور داشته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: بیمارستان کامکار قم در حال تکمیل ظرفیت است و بیمارستان فرقانی را برای بار دیگر آماده پذیرش کرده ایم که بیماران کرونایی را پذیرش کند.

وی اذعان کرد: تمامی بیمارستان ها و کادر بهداشت و درمان استان قم در حالت آماده باش کامل به سر می برند و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم این پیک را نیز پشت سر بگذاریم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/