کد خبر ۸۹۴۴۸ ۱۴۲ بازدید انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۹
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:

تحریم علیه ایران طرحی شکست خورده است

حجت‌ الاسلام قمی گفت:دشمنان معترف‌اند تحریم سیاستی شکست‌ خورده است و نتوانستند در آرمان‌های نظام خللی وارد کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قمی،معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری روز جمعه در چهاردهمین نشست اداری هیئت رئیسه جامعه المصطفی گفت: دشمنان ادعا می‌کنند، تحریم ‌علیه ایران از سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ بشر است که باهدف تسلیم شدن جمهوری اسلامی ایران شکل‌گرفته و خود معترف‌اند سیاستی شکست‌خورده است و نتوانسته‌اند در اهداف و آرمان‌های نظام و ملت خللی وارد کنند.

او افزود:هر جا که دشمن عناد و دشمنی خود و همچنین تحریم‌های ظالمانه‌ را علیه ملت آگاه ایران و نظامی اسلامی ما اعمال کرد، مسیر‌های جدیدی از پیشرفت و ترقی برای ما گشوده شد. شرایط تحریم، سختی‌ها و فرصت‌هایی را برای ما فراهم آورده است که باید مدنظر قرار دهیم.

قمی به فراگیری بیماری کووید ۱۹ که توانسته  ۸۴ کشور جهان را با تعطیلی عمومی روبه‌رو و آموزش در ۱۹۲ کشور را  تعطیل کند، به‌عنوان موضوع قابل‌توجه اشاره کرد و گفت: در شرایطی قرار داریم که چهار قدرت بزرگ پوپولیستی جهان دارای سه رتبه نخست این بیماری هستند. طبق اعلام سازمان‌های بین‌المللی، فقر جهانی سرعت گرفته است و کارشناسان، رشد اقتصادی جهان را منفی پیش‌بینی کرده‌اند.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در ادامه جامعه المصطفی را یکی از مولود‌های مبارک انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی جامعه المصطفی است و رهبر معظم انقلاب نسبت به فعالیت‌های این مرکز اشراف دارند.

او تصریح کرد: یکی از سرمایه‌های جامعه المصطفی، مدیران مدبر و مجربی است که کمتر در مجموعه‌ای یافت می‌شود؛ شکر این نعمت نیز تلاش بیشتر در زمینه تعمیق و نشر معارف اهل‌بیت (ع) در سراسر عالم خواهد بود.

قمی همچنین ضمن تشکر از مسئولان جامعه المصطفی به دلیل پیشتازی در راه‌اندازی آموزش مجازی در مقایسه با مراکز دیگر، تصریح کرد: جامعه المصطفی در زمینه مبارزه با کرونا و ایجاد شبکه بهداشت نیز عملکرد بسیاری خوبی دارد و با مدیریت ممتاز صورت‌گرفته، نگرانی‌های به‌وجودآمده تا حد زیادی مرتفع گردید.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/