کد خبر ۸۹۷۲۳ ۴۸۴ بازدید انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۲
نماینده ولی فقیه در استان قم:

شقاوت و سعادت در گرو تبعیت از غدیر است

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: غدیر آزمون الهی است که مخالفت با آن شقاوت دنیا و آخرت و تبعیت از آن نیز سعادت هر دو دنیا را رقم می زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سعیدی ظهر جمعه در سخنرانی مجازی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور ومحدودیتهای کرونایی گفت: در این مدت مردم با کمک های مومنانه توانستند بخشی از مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا را بخوبی رفع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قم افزود: با وجود کمک های مردمی اما دولت باید به وظیفه خود در کمک به مستضعفان ونیازمندان جامعه عمل کند.

وی با اشاره به مشکلاتی که کرونا برای مردم واقتصاد کشور ایجاد کرده است گفت: یکی از ویژگی های مثبت کرونا همین طرح های نوع دوستانه ای است که توسط مردم و گروه های جهادی اجرا شده است.

امام‌جمعه قم در ادامه با اشاره به آیات روایات درباره عید غدیر و مساله ولایت گفت: این روز یکی از امتحان‌های بزرگ الهی است که بسیاری از مردم از آن سربلند بیرون نیامدند.

وی تصریح کرد: غدیر آزمون الهی است که مخالفت با آن شقاوت دنیا و آخرت و تبعیت از آن نیز سعادت هر دو دنیا را رقم می زند.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه امروز ما در آزمایش الهی هستیم تا مشخص شود که ما در عصر غیبت امام زمان (عج) با پیمان  غدیر چه کرده ایم ، گفت: این ولایت از زمان رسول خدا تا امروز بوده و اینکه ما در عصر حاضر با امام زمان (عج) چه رابطه ای داریم امتحان مهمی است که نباید از آن غافل شویم چنانچه موضوع ولایت امام زمان(عج) در عصر غیبت با ولایت‌فقیه استمرار پیدا می‌کند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/