کد خبر ۹۱۲۳۸ ۴۱۵ بازدید انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵
اصلاح طلبان نمی‌گیرند!؟

یک بام و دوهوای اصلاح‌طلبان، این بار در تشییع آیت‌الله صانعی + عکس

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله یوسف صانعی، روز گذشته در حالی برگزار شد که بیت ایشان اعلام کرده بود که به دلیل شیوع کرونا، هرگونه مراسم تشییع و ... صورت نخواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مراسم تشییع پیکر آیت‌الله یوسف صانعی، روز گذشته در حالی برگزار شد که بیت ایشان اعلام کرده بود که به دلیل شیوع کرونا، هرگونه مراسم تشییع و ... صورت نخواهد گرفت.

نکته جالب توجه این مراسم این‌جاست که برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب که مخالف برگزاری مراسم عزای محرم با وجود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بودند؛ در این مراسم که بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد؛ حضور داشتند.

یکی از این افراد حاضر در مراسم تشییع آیت‌الله صانعی، «مهدی محمودیان» فعال اصلاح طلب و از اعضای جبهه مشارکت بود که پیش از این به بهانه‌ بیماری کرونا بارها به اقامه عزای حسینی و دیگر مراسمات تاخته بود.

وی قبلا در توییتی نوشته بود: "اعمال قرنطینه بجز دولت مقتدر به نیروی نظامی وانتظامی نیاز دارد که اگر حداقل همراه دولت نیست روبرو و یا موازی دولت هم نباشد. به تشییع جنازه امروز نگاه کنید. به حضور نظامیان و آزادی عمل تشییع کنندگان دقت کنید"

این تنها مورد استاندارهای دوگانه اصلاح طلبان در مواجه با اتفاقات سیاسی، جریانات اجتماعی و ... نیست و این طیف، حیات سیاسی خود را در گروی این دوگانه سازی‌ها تعریف کرده است.

در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله صانعی، همچنین سید حسن خمینی و فرزندش، استاندار قم، مهدی خزعلی و برخی دیگر از فعالان خبری اصلاح طلب شرکت داشتند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/