کد خبر ۹۴۲۳۷ ۶۷۵ بازدید انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۷
شیوه جدید ضدانقلاب در فضای مجازی:

نسبت دادن جملات سراسر کذب، این‌باربه یکی از اساتید حوزه علمیه خواهران! + عکس

جعل لوگو و انتساب جملات سراسر دروغ به شخصیت‌های حوزوی و سیاسی کشور موضوع مورد توجه «یسری بخاخ» خبرنگار الجزیره در ایران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، چند وقتی است که انتساب جعل جملات شاذ و دور از ذهن به برخی شخصیت‌های حوزوی و سیاسی کشور با لوگوی رسانه‌های کشور، یکی از شگردهای پرُتکرار حساب‌های شبکه‌های اجتماعی ضدانقلاب شده است.

به تازگی نیز کاربران معاند با انتشار یک عکس نوشته با قالب و لوگوی مرکز حوزه علمیه خواهران به نقل از «دکتر فریبا علاسوند» یکی از اساتید حوزه علمیه خواهران، جمله‌ی کذبی را منتشر نمودند. این درحالی است که درگاه‌های خبری مرتبط با حوزه علمیه چنین محتوایی را منتشر نکرده‌اند و خانم فریبا علاسوند اصلا معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیست!

این جعل لوگو و انتساب جملات سراسر دروغ به شخصیت‌های حوزوی و سیاسی کشور موضوع مورد توجه خبرنگار الجزیره در ایران قرار گرفت. «یسری بخاخ» با استناد به این نقل و قول کذب، طی توییتی نوشت: "اخیرا زیاد دیدم این عکس نوشته‌های خبری رو که منبع هم می‌زنن اما وقتی می‌ری منبع رو چک می‌کنی اون خبر وجود نداره ظاهرا روش جدید انتشار اخبار فیک با ظاهر حرفه‌اییه رفتم همه چرندیات آرشیو شده خانم علاسوند در سایتی که به عنوان منبع زده خوندم همچین چیزی نبود!"

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/