کد خبر ۹۶۶۴۱ ۱۳۴ بازدید انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

بهره برداری از یک واحد تولید کننده اسباب بازی در قم

یک واحد تولید کننده انواع اسباب بازی و توپ استخر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال امروز در قم به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از قم، «مهدی ضیغمی» مدیر عامل واحد تولید کننده انواع اسباب بازی و توپ استخر گفت: امروز این واحد تولیدی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی برای ۲۵ نفر در قم به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تولید یک میلیون قطعه انواع اسباب بازی در مرحله اول راه اندازی این واحد تولیدی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است واحد دوم نیز تا پایان سال و با ظرفیت یک میلیون قطعه در ماه، با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری برسد.

ضیغمی  تولید انواع توپ‌های استخری با کیفیت را از مهمترین تولیدات شرکت اعلام کرد و افزود: با تلاش‌های گروه تحقیق و توسعه قرار است توپ‌های لازم برای استخر‌های آب نیز با هدف کمک به جلوگیری از هدر رفت و تبخیر آب در این مجموعه به تولید برسد.

مدیر عامل واحد تولید کننده انواع اسباب بازی و توپ استخر صادرات به بازار‌های صادراتی را از اولویت‌های اصلی این شرکت اعلام کرد و افزود: مطالعه و نیازسنجی بازار‌های کشور‌های همسایه انجام شده است که تا پایان سال صادرات به عراق، امارات، عمان، افغانستان و عمان و روسیه محقق می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/