کد خبر ۹۶۶۸۸ ۸۵ بازدید انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم مطرح کرد:

کشف ۱۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در یک کارگاه متروکه

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با اشاره به کشف و ضبط محموله قاچاق دپو شده از یک کارگاه متروکه در قم گفت:تعداد ۲۷۵۵ دستگاه فرستنده امواج و ۱۱۷۲ دستگاه دی وی دی در یک کارگاه متروکه در قم کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی ریاضی عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با جمع خبرنگاران با اشاره به کشف و ضبط محموله قاچاق دپو شده از یک کارگاه متروکه در قم گفت: مأمورین و عوامل ناجا در پی کسب گزارش مردمی مبنی بر دپوی مقادیری کالای قاچاق در کارگاهی واقع در حومه شهر قم، به این کارگاه گسیل شدند.

وی افزود: در پی بازرسی مأموران ناجا از کارگاه مذکور، تعداد ۲۷۵۵ دستگاه فرستنده امواج و ۱۱۷۲ دستگاه DVD PLAYER به ارزش ۱۶,۸۶۰,۶۱۳,۳۴۲ ریال کشف، توقیف و مراتب جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به تشکیل پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم بیان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته و احضار متهم، و استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، اتهام قاچاق به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبت محرز و مسلم شد.

وی با اشاره به ضبط اقلام مکشوفه قاچاق به نفع دولت افزود: متهم این پرونده به پرداخت مبلغ ۱۶,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد و بر اساس قانون کلیه کالاهای مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/