کد خبر ۱۰۱۰۲۷ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳
نتایج اولیه شورای شهر در قم اعلام شد/

طلسم شورای هماهنگی اصولگرایان در قم، بالاخره شکسته شد!

شکسته شدن طلسم اصولگرایان قم در انتخابات‌ها در حالی رُخ می‌دهد که این حزب در تمامی انتخابات‌های قم، پیروز بلامنازع بوده‌؛ با این حال فعالیت و خروجی این شورا در سالهای گذشته، انتقادات بسیاری را از سوی مردم و رسانه‌های قمی در پی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، نتایج اولیه ششمین انتخابات شورای شهر در قم حاکی از آن است که تعدادی از نامزدهای لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم از ورود به شورای شهر قم بازمانده و برای اولین بار عنان «انحصار» شورای شهر قم از دستان اصولگرایان قم خارج شد.

بر اساس گزارش‌هایی که به دست خبرنگار ما رسیده است؛ لیست مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی با جلب نظر مردم توانستند چندین کرسی از شورای شهر قم را از آن خود کنند و تا این لحظه پیروزی آقایان ملایی، مسگری، سبحانی، استقامت و خانم آمره از این لیست قطعی شده است.

شکسته شدن طلسم اصولگرایان قم در انتخابات‌ها در حالی رُخ می‌دهد که این حزب در تمامی انتخابات‌های قم، پیروز بلامنازع بوده؛ با این حال فعالیت و خروجی این شورا در سالهای گذشته، انتقادات بسیاری را از سوی مردم و رسانه‌های قمی در پی داشته است.

این انتقادات علاوه بر عدم شفافیت عملکرد خروجی‌های شورای هماهنگی اصولگرایان، متوجه کنش سیاسی و ایجاد یک سیستم بسته توسط این شورا بود که پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره در انتخابات شورای شهر قم، عینیت پیدا کرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com