کد خبر ۱۰۱۰۶۷ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۹
از سوی روابط عمومی و تبلیغات اعلام شد؛

برنامه جشن میلاد علی بن موسی الرضا(ع) در حرم مطهر بانوی کرامت

جشن میلاد امام رضا علیه السلام از شب تا شام میلاد در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور سخنرانان و مداحان مطرح کشوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به مناسبت میلاد مسعود ثامن الائمه حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و دهه کرامت مراسم جشن میلاد در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

مراسم جشن شب میلاد دوشنبه ۳۱ خرداد بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین حسین انصاریان و مداحی سیدعلی حسینی نژاد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

همچنین سه شنبه همزمان با روز میلاد امام رضا علیه‌السلام مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی واعظ در ساعت ۱۲ و مداحی سیدمحسن بنی فاطمی بعد از نماز ظهر و عصر برگزار و عصر روز میلاد نیز قبل از اذان مغرب سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین جوشقانیان در حرم مطهر دنبال می‌شود.

مراسم شام میلاد امام رضا علیه السلام نیز سه شنبه شب بعد از نماز عشاء با برگزاری دعای توسل با حضور هیأت جانبازان و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان و مداحی سیدجواد میرجعفری در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گفتنی است، این مراسم از صفحات اختصاصی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها سلام در فضای مجازی پخش خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com