کد خبر ۱۰۱۱۰۱ انتشار : ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۳

ارائه کارت مخصوص ملاقات با استاندار به کارآفرینان

استاندار قم با اشاره به ارائه کارت مخصوص ملاقات برای مسؤولان واحدهای تولیدی بیش از ۵۰ نفر در استان، از تداوم پشتیبانی های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از سرمایه گذاران، کارآفرینان و واحدهای تولیدی خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک سالروز میلاد امام رضا (ع) بیان کرد: بسیار خرسندیم که در چنین روزی و در ایام دهه کرامت و در جوار بارگاه نورانی کریمه اهل بیت (س)، کلنگ زنی یک واحد تولیدکننده محصولات نساجی در منطقه صنعتی نیزار و با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به انجام رسید.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد این واحد تولیدی بر اساس برآورد دست اندرکاران و البته با پشتیبانی کارگروه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ۱۸ ماه آینده آماده بهره برداری شود.

استاندار قم با یادآوری این که برنامه سه شنبه های اقتصادی برای حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی در استان تداوم خواهد داشت افزود: تلاش می کنیم تا در هر هفته، ضمن بازگرداندن یک واحد راکد به مدار تولید، یک واحد را نیز که فاز توسعه ای خود را تکمیل کرده است، به بهره برداری برسانیم.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد و رونق روحیه پشتیبانی از تولید و کارآفرینی در استان اذعان کرد: طبق برنامه ریزی ها و در سال جاری، پیگیری بازگرداندن ۳۸ واحد راکد به مدار تولید در دستور کار است، ضمن آن که دستگاه های خدمات رسان هم موظف به ارائه خدمات زیرساختی و زیربنایی به واحدهای تولیدی هستند.

استاندار قم سپس به پشتیبانی سازمان امور مالیاتی، بیمه تأمین اجتماعی و بانک ها از واحدهای تولیدی استان توجه داد و گفت: این دستگاه ها باید علاوه بر ارائه تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش، مشوّق هایی مانند مشوّق های مالیاتی برای واحدهای تولیدی داشته باشند.

وی با بیان این که در دو سال گذشته در خدمت تولیدکنندگان و سرمایه گذاران استان بوده است اظهار کرد: در سال گذشته مسؤولان واحدهای تولیدی بیش از ۱۰۰ نفر می توانستند با استفاده از کارت مخصوص و بدون رعایت تشریفات، ملاقات های حضوری در استانداری داشته باشند که این امر در سال جاری به واحدهای بیش از ۵۰ نفر نیز تخصیص داده شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس، کارآفرینان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران می توانند بدون نوبت و بدون گیر افتادن در فرآیندهای اداری، سخنان خود را در ملاقات مستقیم با استاندار مطرح کنند تا امکان پشتیبانی بیشتر و بهتر از آنان میسر شود.

سرمست ابراز امیدواری کرد با این تدبیر، کارآفرینان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بتوانند بدون احساس یأس و ناامیدی، دغدغه های خود را مطرح کنند و این ملاقات های حضوری و مستقیم به رفع مشکلات و موانع بر سر راه آن ها ختم شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com