کد خبر ۱۰۱۱۰۸ انتشار : ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۶

دعوت از شهروندان قمی برای شرکت در جشن عیدانه

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری جشن مجازی عیدانه شهروند و شهردار به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده اظهار کرد: این مراسم در قالب جشن میلاد امام رضا(ع) در راستای اجرای ویژه‌برنامه ” شهروند و شهردار” ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار و از طریق حساب‌های کاربری شهرداری قم در اینستاگرام به نشانی Shahrdari_qom پخش می‌شود.

وی بیان کرد: در این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد همراه است به قید قرعه به همراهان فضای مجازی و همچنین شهروندانی که به ارائه پیشنهاد و یا انتقاد سازنده پرداختند، هدایای نفیس و ارزشمند از جمله دوچرخه، لباس ورزشی و … اهداء می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای ویژه‌برنامه ”شهروند و شهردار» اشاره کرد و افزود: این طرح اسفندماه سال ۹۹ به صورت آزمایشی و با استقبال فراوان شهروندان عزیز در یک مرحله اجرا و در حال حاضر نیز با توجه به مصوبه شورای سیاست‌گذاری رسانه‌ای شهرداری قرار است به‌طور رسمی ادامه یابد.

کلانترزاده با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های کرونایی و عدم برگزاری تجمعات حضوری، در زمینه ارتباط غیرحضوری یک طرحی که جامع باشد، فرمایشی نباشد و به‌طور کامل عملیاتی شود پیش‌بینی‌نشده بود افزود: به همین خاطر تصمیم بر اجرای ویژه‌برنامه شهروند و شهردار گرفته شد.

وی گفت: برای اجرای این ویژه‌برنامه در بین مردم حضور یافته و در یکی از شلوغ‌ترین نقاط مراکز شهر تریبونی ایجاد و یک سناریو نیز پیش‌بینی شد تا اقشار مختلف شهروندان در محیطی صمیمی پشت تریبون آمده و مطلب یا نقد خود را مطرح کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه ویژه‌برنامه ”شهروند و شهردار» یک طرح موفق بوده و هدف از اجرای آن استفاده از ابزار رسانه‌های نوین برای ارتباط بیشتر شهردار با شهروندان است، بیان کرد: این طرح تاکنون در شهرهای مختلف کشور با این استقبال پرشور چند هزار نفری شهروندان هنوز برگزار نشده است.

وی تصریح کرد: شهروندان علاوه بر اینکه در منزل خود می‌توانند با این برنامه ارتباط برقرار کنند در صحن عمومی شهر نیز این فضا ایجاد شده و دعوت می‌کنیم از هر طریقی مدنظرشان است سؤال خود را مطرح تا به آنان پاسخ داده شود.

کلانترزاده گفت: در برنامه قبلی ویژه‌برنامه ” شهروند و شهردار» خوشبختانه با استقبال شهروندان همراه بودیم و در آن برنامه مجازی، نیز دکتر سقاییاننژاد شهردار قم در ارتباط زنده با شهروندان ضمن قدردانی از حضور پرشور آنان در این برنامه دستور لازم برای اختصاص هدیه به شرکت‌کنندگان در این نشست‌های مجازی و همچنین تجلیل از افرادی که اصل این اتفاق را رقم زدند، را صادر کرد.

وی افزود: در همین راستا نیز در جشن میلاد امام رضا(ع) قرعه‌کشی زنده با حضور نمایندگانی نهادهای نظارتی با محوریت رسانه‌های نوین در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل برگزار می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com