کد خبر ۱۰۱۱۱۲ انتشار : ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱

نگاه مثبت فدراسیون به هیات کشتی استان قم

محمدهادی علیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، اعضای فدراسیون و روسای هیات‌های استانی به شکل آنلاین برگزار شد، اتفاق ویژه برای کشتی قم نظر مثبت رئیس فدراسیون نسبت به عملکرد هیات کشتی قم بود.

وی اضافه کرد: در این مجمع از سوی شخص رئیس فدارسیون کشتی، هیات استان قم به عنوان یکی از هیات‌های فعال و پرکار استانی معرفی و قابل تقدیر توصیف شد، همچنین در بخشی از این جلسه علیرضا دبیر رئیس فدارسیون بر حمایت‌ کامل فدارسیون از هیات‌‌های استانی فعال این رشته در سطح کشور خبر داد.

رئیس هیات کشتی استان قم با اشاره به نگاه مثبت فدراسیون به عملکرد هیات قم، خاطرنشان کرد: در مجمع سالیانه فدراسیون، نظر علیرضا دبیر این بود که با بررسی اقدامات و فعالیت‌ هیات‌های استانی، هیات‌هایی که برنامه‌های آنها همسو با سند راهبردی فدارسیون کشتی باشد و بر مبنای ترویج ورزش کشتی اجرا شود، امتیازات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه به حضور دو کشتی‌گیر قم در مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران اشاره و بیان کرد: علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم نماینده‌های قم در این اردو هستند و این تیم برای حضور در المپیک آماده می‌شود.

علیایی با بیان اینکه نجاتی با اعلام رسمی سرمربی تیم ملی قطعا نماینده کشورمان در المپیک ۲۰۲۱ توکیو خواهد بود، ابراز کرد: محمدجواد رضایی نیز قرار بود در هفته جاری همراه با تیم ملی راهی رقابت‌های بین‌المللی جام وهبی‌امره ترکیه شود اما به دلیل مشکلات خروج از کشور این اعزام صورت نگرفت اما این فرنگی‌کار ما آنقدر آماده است که به زودی وی را در ترکیب یکی از تیم‌های اعزامی کشورمان به رقابت‌های برون‌مرزی خواهیم دید.

انتهای پیام / 78002


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com