کد خبر ۱۰۱۱۱۵ انتشار : ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۶

ضرورت جدّیّت بیشتر مدیران استان در دوره گذار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان با ابراز خرسندی از پشت سر گذاشتن انتخابات سالم و امن در کشور اظهار کرد: این مهم با ارشادات مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید و بزرگان به انجام رسید.

وی با تقدیر از مشارکت مردم در این انتخابات افزود: باید گفت مشارکت ملی مهم ترین مؤلفه و رکن در برقراری امنیت ملی است و از این رو خرسندیم که مردم باز هم وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کردند که در این میان مردم قم با ۴ درصد مشارکت بیشتر نسبت به میانگین کشوری، شور و نشاط بیشتری را در انتخابات به نمایش گذاشتند.

استاندار قم در ادامه ابراز امیدواری کرد مدیران استان در دوره گذار فعال تر از گذشته نشان دهند و در هر شرایطی، توفیق خدمت به مردم را از دست ندهند.

وی در عین حال به موضوع مبارزه با کرونا توجه داد و اذعان کرد: البته وضعیت استان از نظر رنگ بندی کرونایی، زرد است، اما با این حال باید همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم بخشید و از هرگونه ساده انگاری و عادی انگاری پرهیز کرد.

سرمست با ابراز امیدواری نسبت به گسترش واکسیناسیون عمومی یادآور شد: تقویت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی یک ضرورت است، ضمن آن که باید از مردم و کسبه هم بابت رعایت پروتکل ها در ماه های گذشته تقدیر و تشکر کرد.

استاندار قم ادامه داد: ما تاکنون ۴ موج این بیماری را پشت سر گذاشته ایم و تجربه به ما می گوید اگر ساده انگاری کنیم، ضربه های مُهلکی دریافت خواهیم کرد.

وی سپس ادارات کل ورزش و جوانان و همچنین میراث فرهنگی و گردشگری را مخاطب سخنان خود قرار داد و گفت: این دو اداره کل در استان باید نظارت جدی تری بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه های زیرپوشش خود داشته باشند.

سرمست همچنین گفت: پیشگیری از موج جدید بیماری کرونا در استان با نظارت بیشتر بویژه با توجه به هشدارهای مربوط به برخی شهرهای جنوبی کشور یک ضرورت است و باید توسط مسؤولان دستگاه های اجرایی استان پیگیری و دنبال شود.

وی در ادامه به اهمیت اصلاح الگوی مصرف آب و برق توجه داد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با رعایت الگوی مصرف و همچنین صرفه جویی عمومی، شاهد کمترین قطعی آب و برق در فصل تابستان باشیم.

استاندار قم در پایان سخنان خود درباره موضوع آلودگی هوای استان نیز تصریح کرد: سازمان محیط زیست باید آئین نامه جدید ابلاغ شده را در کنار پیش بینی های لازم اجرایی و در عین حال گزارشی از اجرای این آئین نامه و وضعیت هوای استان را در نشست های آتی ستاد مدیریت بحران استان ارائه کند.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com