کد خبر ۱۰۱۱۱۷ انتشار : ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷

حمله به نیروهای شهرداری در پی اجرای حکم تخریب بناهای غیرمجاز

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: در پی اجرای حکم تخریب بناهای غیرمجاز در قلعه صدری با دستور دادستان، تعدادی از اراذل و اوباش اجیرشده افراد منتفع این ساخت و سازها، به پرسنل شهرداری قم حمله کرده و ماشین آلات را به آتش کشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سیدرضا حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده قلعه صدری اظهار کرد: صبح امروز با هماهنگی و دستور دادستان برای جلوگیری از ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تصرفات اراضی موقوفه و شکایات مردمی و هماهنگی و حضور یگان حفاظت جهاد کشاورزی و یگان امداد نیروی انتظامی احکام مربوط به این ساخت و سازها اجرا شد.

وی با اشاره به شکایت متعدد مردم منطقه از این ساخت و سازهای غیرمجاز و حضور اراذل و اوباش در این محدوده تصریح کرد: پس اجرای حکم و تخریب بناهای غیرمجاز، در مسیر بازگشت مسیر تردد نیروهای شهرداری با آتش زدن لاستیک مسدود شده و با حمله تعدادی از اراذل و اوباش اجیرشده توسط افراد منتفع از این ساخت و سازها، تعدادی از نیروهای شهرداری مورد ضرب وشتم قرار گرفته و در بیمارستان بستری شدند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: همچنین این افراد با آتش زدن لاستیک و پاشیدن بنزین به سمت پرسنل شهرداری متاسفانه دو دستگاه از ماشین آلات شهرداری را به آتش کشیدند و به تعدادی از ناوگان نیز آسیب رساندند.

وی تصریح کرد: موضوع حادثه به اطلاع دستگاه قضائی رسیده و در دست پیگیری است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com