کد خبر ۱۰۱۱۳۰ انتشار : ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۲

برگزاری مسابقات تیراندازی جام شهید سلیمانی در قم

کریم حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دستورالعمل برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی جام سپهبد شهید سلیمانی صادر شده و این رقابت‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان در سالن تیراندازی شهید محمد سلیمانی سپاه امام علی‌بن ابیطالب (ع) قم به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط برگزاری این رقابت‌ها عنوان کرد: در این دوره از مسابقات حضور تیراندازان حرفه‌ای که سابقه حضور در مسابقات کشوری و لیگ‌های باشگاهی این رشته را دارند به تشخیص هیات تیراندازی بسیج ممنوع است و رقابت‌ها به شکل تیمی برگزار می‌شود و هر تیم متشکل از سه یا چهار تیراندازی خواهد بود.

مسوول هیات تیراندازی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم افزود: ورودی برای هر تیم پانصد هزار ریال پیش‌بینی شده و ثبت‌نام ب شکل انفرادی با ورودی 150 هزار ریال انجام می‌پذیرد، ضمن اینکه نفرات شرکت کننده باید بالای 16 سال داشته باشند و حضور برای عموم آزاد است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام تا امروز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج می‌توانند به صورت تیم‌های سه تا چهار نفره که نام تیم مزین به نام شهید والامقام از همان پایگاه و حوزه باشد در این رقابت‌ها حضور یابند و هیچگونه محدودیتی در تعداد تیم این مسابقات وجود ندارد.

حیدری که از مربیان، داوران و ورزشکاران با سابقه این رشته محسوب می‌شود، عنوان کرد: این مسابقات برای هدف ثابت 10 متر انجام می‌شود و رقابت با با تفنگ 5/4 بادی فدراسیون است، بنابراین تیراندازان شرکت کننده از آوردن سلاح شخصی خودداری کنند، ضمن اینکه توزیع امتیاز رقابت‌ها در یک زمان 25 دقیقه‌ای با پنج قلق و 20 تیر امتیاز انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: سیبل و ساچمه بر عهده برگزار کننده این رقابت‌ها یعنی هیات تیراندازی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) است ولی آوردن ساچمه شخصی بلامانع  است، همچنین سه نفر برتر هر تیم امتیاز تیم را مشخص می‌کنند و به نفرات اول تا پنجم جایزه و حکم قهرمانی تعلق می‌گیرد.

مسوول هیات تیراندازی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم ابراز کرد: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی سالن تیراندازی شهید محمد سلیمانی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) واقع در مجموعه ورزشی نخلستان سپاه روز پنجشنبه دهم تیر ماه ویژه مردان و روز جمعه یازدهم تیر برای بانوان برگزار می‌شود و تیراندازان تا هفتم تیر برای ثبت‌نام فرصت دارند.

انتهای پیام / 78002


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com