کد خبر ۱۰۱۱۴۲ انتشار : ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
در جلسه‌ شورای برنامه ریزی استان قم؛

محورها و معیارهای توزیع اعتبارات هزینه‌ای سال ۱۴۰۰ قم تصویب شد

قم- معیارهای توزیع اعتبارات هزینه‌ای سال ۱۴۰۰ در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، بهرام سرمست پیش از ظهر پنجشنبه در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم طی سخنانی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای دریافت سهمی از اعتبارات هزینه‌ای ملی گفت: بایستی برای جذب حداکثری اعتبارات ملی توسط مدیران استان قم تلاش جدی شود.

استاندار قم تأسیس دو شهرستان جدید در استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: با همکاری راه و شهرسازی و سازمان‌های ذیربط باید مکان یابی مجتمع سایت اداری شهرستان‌های جدید مطالعات کارشناسی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تأسیس دو شهرستان پس از تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ استان قم صورت گرفت و از اعتبارات سال جاری محروم ماندیم ادامه داد: برای تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۱ از هم اکنون باید کار کارشناسی و پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

بهرام سرمست همچنین توسعه‌ی سازمان‌های متناظر وزارتخانه‌های مختلف در شهرستان‌های قم را ضروری دانست و تصریح کرد: در سطح ملی و استانی باید پیگیری‌های لازم برای استقرار ادارات در دو شهرستان جدید انجام شود.

استاندار قم ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید پیگیری‌ها برای تخصیص اعتبارات هزینه‌ای جهت دو شهرستان جدید را با جدیت دنبال کند.

در این جلسه معیارهای توزیع اعتبارات هزینه‌ای سال ۱۴۰۰ و پیشنهادات کارگروه امور زیربنایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه‌ی استان قم تصویب شد

قابل ذکر است ۳۱۹ میلیارد تومان سقف اعتبارات هزینه‌ای و ۵۸۰ میلیارد تومان سقف اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۰ استان قم می‌باشد.

همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات هزینه‌ای حقوق نیروهای رسمی و پیمانی و بخش دیگری از آن حقوق نیروهای قراردادی و اقلام هزینه‌ای خواهد بود.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com