کد خبر ۱۰۱۱۴۴ انتشار : ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۱
صبح پنجشنبه انجام شد؛

تجلیل از بانوان جهادگر فعال در موج چهارم کرونا استان قم

قم- صبح پنجشنبه از بانوان جهادگر فعال در موج چهارم کرونا استان قم با حضور بهرام سرمست استاندار قم تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، بهرام سرمست صبح پنج شنبه در همایش «نکوداشت بانوان جهادگر فعال در موج چهارم کرونا استان قم» با اشاره به روزهای سخت ابتدایی شروع این بیماری گفت: ما در ابتدای کار با تمام سختی‌ها یک پزشک و یک پرستار نداشتیم که در محل خدمت خود حاضر نشود.

استاندار قم با تاکید بر حضور پررنگ‌تر خیرین، دانشجویان و طلاب گروه‌های جهادی در جهت کنترل بیماری در قم نسبت به مناطق دیگر کشور گفت: قم در این زمینه برای کل کشور الگو بود و مسائل و مشکلات ابتدای کار قابلیت تبدیل به فیلم و مستند را دارد.

وی با اشاره به فداکاری‌های گروه‌های جهادی در این ایام گفت: من در قبال افرادی که هیچ وظیفه‌ای نداشتند و از وقت و زندگی خود زدند و آن فعالیت‌ها را انجام دادند احساس کم آوردن می‌کنم.

استاندار قم با اشاره به سختی کار به ویژه در امر غسل و کفن اموات کرونایی افزود: قم در این زمینه هم پیشتاز بود و اموات کرونایی را با حفظ حرمت و جایگاه و طبق فتوای رهبر معظم انقلاب و تمام اصول شرعی، تغسیل داده و دفن می‌شدند که بعدها در کل کشور این مسئله به عنوان الگویی مطرح شد.

وی تصریح کرد: شروع به کار گروه‌های جهادی نیز از قم بود و حتی این گروه‌ها به شهرهای دیگر نیز اعزام می‌شدند. و در تمامی زمینه‌ها بسیار خوب درخشیدند.

بهرام سرمست گفت: نفس عمل گروه‌های جهادی هم در تقویت پشتیبانی و روحیه کادر درمان و بیماران مؤثر بود و هم تقویت روحیه جهاد و ایثارگری در جامعه.

استاندار با ابراز خرسندی از این موضوع که این روحیه جهادی همچنان پابرجاست، افزود: ارزش وجود روحیه جهادی در دختران و بانوان جامعه ما مضاعف است زیرا بانوان با وجود مسئولیت در خانواده با دل کندن از فرزندان به کمک بیماران و کادر درمان شتافتند.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com