کد خبر ۱۰۲۰۵۱ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲

کاهش درآمدهای سازمان ترافیک شهرداری قم با شیوع کرونا

قاسم طالبی با اشاره به تصویب لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ این سازمان در شورای اسلامی شهر، از کاهش درآمدها در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، قاسم طالبی با اشاره به تصویب لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ این سازمان در شورای اسلامی شهر، از کاهش درآمدها در سال گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه با توجه به کاهش درآمدهای پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر معادل با ۸۲ درصد بودجه اصلاحی و ۶۷ درصد بودجه پیش‌بینی‌شده بود، ابراز کرد: به همین علت منابع درآمدی این سازمان به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت، اما با استفاده از ظرفیت و توانایی‌های مجموعه‌های فعال در سازمان توانستیم بدون اخلال در روند خدمات‌رسانی به فعالیت‌های حوزه تخصصی خود ادامه دهیم.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: در همین راستا اجرای موفق هوشمند سازی و استفاده از انرژی خورشیدی در تقاطع‌های سطح شهر که به‌عنوان موردی تقاطع معصومیه(س) در خیابان امامزاده ابراهیم (ع) انجام شد.

به گفته وی اجرای نیازهای ترافیکی عمودی و افقی مناطق هشتگانه، تلاش در راستای افزایش پارکینگ‌های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر، افزایش نظارت و افزایش سطح کیفی ارائه خدمات به شهروندان و زائرین در پارکینگ‌های خودرویی، اجرای طرح‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی با مشارکت پلیس راهور، اجرای فاز مطالعاتی نیازهای ترافیک در معابر اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و اماکن پرتردد شهری، افزایش و اجرای دوربین‌های نظارت ترافیکی با مشارکت مرکز کنترل هوشمند ترافیک و بسیاری ازاقدامات دیگر این سازمان در حالی پیگیری و اجرا شد که بسیاری از منابع درآمدی این سازمان محقق نشده بود.

طالبی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا سختی‌های بسیاری ازجمله کاهش درآمد و افزایش قیمت مواد مصرفی و اجناس موردنیاز بر سازمان ترافیک تحمیل شد اما با برنامه‌ریزی و با همت ظرفیت و استعداد داخلی و حمایت‌های معاون حمل‌ونقل و ترافیک و شهردار محترم قم توانستیم با کمترین آسیب در میزان و کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و زائرین ادامه دهیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com