کد خبر ۱۰۲۰۷۳ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۴

خبرنگاران قمی فقط «نمایشگاه دائمی قم» را برای واکسن کرونا انتخاب نمایند

خبرنگاران قمی که برای دریافت واکسن کرونا اقدام کرده اند تنها باید «نمایشگاه دائمی قم» را برای واکسن کرونا انتخاب نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از معاونت مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، بر اساس سند ملی واکسیناسیون خبرنگاران می توانند برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، خبرنگاران استان قم که قبلا در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت نام کرده‌اند و یا مدیران مسئول، اسامی آنان را ارسال نموده اند یا از طریق صندوق هنرمندان درخواست واکسن کرونا داده اند و تاکنون از واکسن کرونا استفاده نکرده اند و تمایل دارند، استفاده کنند با ورود به سامانه salamat.gov.ir محل انتخابی برای تزریق واکسن را فقط «نمایشگاه دائمی قم» انتخاب نمایید.

همچنین خبرنگارانی هم که  قبلا در سامانه مذکور ثبت نام داشتند و محل دریافت واکسن را سایر مراکز واکسیناسیون انتخاب نمودند، صرف نظر از مکان انتخابی به محل «نمایشگاه دائمی قم» مراجعه نمایند.

سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا برای خبرنگاران بازاست و کسانی  که موفق به دریافت واکسن کرونا نشده اند می توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir اقدام کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com