کد خبر ۱۰۲۲۹۲ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰
در گفت‌وگو با قم‌نا مطرح شد:

ویژگی و خصوصیات اخلاقی اولین شهید روحانی مدافع حرم/ شهید مالامیری عاشق جهاد بود

پدر شهید مالامیری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) در تشریح خصوصیات شهید مالامیری گفت: شهید مالامیری از سنین کودکی همواره نماز خود را به طور کامل به جا می‌آورد و در کلاس دوم ابتدایی روزه گرفتن را آغاز کرد. وی همچنین با ورود به مقطع راهنمایی رعایت مستحبات را نیز به جا آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مراسم تشییع پیکر پاک شهید مالامیری نخستین روحانی شهید مدافع حرم امروز پنج شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ در حرم حضرت معصومه(س) آغاز شد و آیت الله حسینی بوشهری بر این پیکر این شهید نماز اقامه کرد.

پیکر این شهید والامقام پس از اقامه نماز از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا گلزار شهدای علی ابن جعفر (ع) قم تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار به خاک سپرده شد.

در جریان این مراسم پدر شهید مالامیری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) اظهار داشت: شهید مالامیری در سن 30 سالگی در عملیات بصری الحریر واقع در استان درعای سوریه به شهادت رسید.

وی در تشریح خصوصیات شهید مالامیری گفت: شهید مالامیری از سنین کودکی همواره نماز خود را به طور کامل به جا می‌آورد و در کلاس دوم ابتدایی روزه گرفتن را آغاز کرد. وی همچنین با ورود به مقطع راهنمایی رعایت مستحبات را نیز به جا آورد.

ادامه این گفت‌وگو را در ویدئو زیر مشاهده کنید:

مصاحبه: محسن محمودآبادی

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com