کد خبر ۱۰۳۱۷۷ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۳
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم خبر داد؛

اتصال اداره کل غله قم به راه آهن

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم از پیگیری ها برای اتصال خط ریل راه‌آهن به اداره کل غله استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید محمدی دِه‌نایبی،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم  روز دوشنبه در حاشیه بازدید مرتضی حیدری، فرماندار  از سیلوی بِتُنی ۱۱۰هزار تُنی شهید آصف نخعی و مجتمع انبار غله  گفت: پیگیر اتصال خط ریل راه‌آهن به این اداره کل هستیم، مکاتبات در این زمینه انجام شده است و ان‌شاءالله به زودی این اتصال انجام می‌شود.

وی افزود: طبق قول مسئولان، این کار ظرف سه ماه آینده انجام می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم در بخش دیگر سخنان خود گفت: دغدغه اصلی ما  تامین، حمل و توزیع کالا‌های اساسی در سطح استان است که همیشه به این فکر هستیم که مشکلی در تامین کالا‌های اساسی در استان به وجود نیاید.

محمدی افزود: بر همین اساس از ابتدای امسال  تاکنون  حدود ۳هزار و ۴۰۰ تُن برنج، ۳هزار تُن شکر و نیز یکهزار و ۴۰۰ تُن شکر برای مصارف صنف و صنعت در استان توزیع شده و الحمدالله انبار کالا‌های اساسی  استان دارای ذخایر مطلوبی است.

وی ادامه داد: حدود ۳هزار تُن برنج و یکهزار تُن شکر  برای مصارف استان ذخیره سازی شده است؛ علاوه بر آن حدود ۲هزار و ۵۰۰ تُن هم برنامه حمل پیش‌بینی شده و پیگیری‌ها در حال انجام است و به زودی به قم حمل می‌شوند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم  با بیان این که از لحاظ گندم نیز هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: در حال حاضر یک تیم جوان مشغول به فعالیت هستند و با قدرت تمام و به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند تا مردم در تامین کالا‌های اساسی خود با مشکلی مواجه نشوند.

وی ادامه داد: مردم به هیچ وجه نگران تامین کالا‌های اساسی خود نباشند؛ جوانان انقلابی در خط مقدم تامین کالا‌های اساسی زحمت می‌کشند که از تلاش و کوشش همه آن‌ها سپاسگزاری می‌کنیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com