کد خبر ۱۰۳۱۸۱ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۱

ورزش گرانی که برای جوانان قمی ارزان شده است

رئیس هیئت تیرکمان استان قم گفت: بعد از بهبود شرایط کرونایی استان قم، آماده برگزاری جشنواره تیروکمان برای خبرنگاران استان قم با محوریت خبرگزاری ایسنا هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از ایسنا، علی تلخابی، رئیس هیئت تیرکمان استان قم عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های متعدد کمک شایانی به جذب بازیکنان جدید کرده است و در آخرین جشنواره‌ای که برگزار شد بیش از ۲۰ نفر جذب شده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد بازیکن‌های ثبت شده در هیئت پزشکی تیر و کمان استان قم از یک تن به ۳۴ تن رسیده است که با بهتر شدن شرایط کرونا استان و افزایش تعداد جشنواره‌ها این تعداد نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با مسقف شدن ورزشگاه تختی، از نظر سخت  افزاری شرایط خوبی مهیا شد، بیان کرد: با بهبود شرایط کرونا در استان قم، رایزنی برای همکاری با سایر سازمان‌ها را پیگیری می‌کنیم.

رئیس هیئت تیرکمان استان قم بیان کرد: بعد از بهبود شرایط کرونایی استان قم، آماده برگزاری جشنواره تیروکمان برای خبرنگاران استان قم با محوریت خبرگزاری ایسنا هستیم.

وی افزود: برای پرورش بازیکن‌های حرفه‌ای بیش از سه سال زمان نیاز است و شرایط کرونایی و تعطیلی ورزشگاه ها شرایط تمرین و آمادگی بازیکنان حرفه‌ای را نیز تحت تاثیر گذاشته است.

تلخابی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته هیچ گونه فعالیتی در هیئت تیر وکمان انجام نشده است به همین دلیل نیازمند فعالیتی مضاعف است، اظهار کرد: ورزش تیر و کمان شرایط پیشرفت در استان قم را دارد و استقبال از این ورزش نیز بالا است.

وی ادامه داد: برای جذب ورزشکاران آمادگی داریم دوره‌هایی به صورت رایگان برای شهروندان برگزار کنیم تا در صورت علاقه‌مند شدن در کلاس‌ها ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه تیروکمان ورزشی گران است مردم کمتر به سمت آن می‌آیند؛ اما با توجه کمان‌های موجود در هیئت تیر و کمان شرایطی را مهیا کردیم که علاقه مندان با کمترین هزینه این ورزش را دنبال کنند و هزینه دریافتی برای کلاس‌ها نیز فقط صرف وسایل مصرفی می‌شود و کارگاه‌های برگزاری نیز با نصف مبلغ پیشنهادی فدراسیون برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تیرکمان استان قم اظهار کرد: با برگزاری مسابقات دوره‌ای استانی و رنکینک بندی بازیکنان نیز شرایط تشویق برای استمرار شان در این ورزش را مهیا می‌کنیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com