کد خبر ۱۰۳۱۸۹ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶
استاندار قم مطرح کرد؛

اختصاص ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار جهت راه اندازی واحدهای راکد صنعتی

استاندار قم با اشاره به تفاهم نامه استانداری قم و ستاد اجرایی فرمان امام درباره واحدهای راکد صنعتی گفت: مقرر شد تا برای احیای واحدهای راکد صنعتی قم مبلغ ۴۰۰میلیارد تومان اختصاص داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، بهرام سرمست صبح سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با اشاره به موقعیت، ویژگی‌ها و قابلیت‌های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: جایگاه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در قم جایگاه بسیار بالایی است

استاندار قم با اشاره به مصوبات جلسات قبلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در منطقه سلفچگان گفت: برخی واحدهای راکدی که قرار بود به چرخه تولید باز گردند همچنان بلاتکلیف هستند و می‌بایست به سرعت به چرخه تولید برگردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته طرح اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به خطوط ریلی به سرانجام رسیده است و پیمانکار انتخاب شده و به زودی عملیات اجرایی نیز آغاز خواهد شد.

سرمست همچنین در این جلسه خواستار تسریع در راه اندازی و توسعه فاز ۳ منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان شد.

استاندار قم با تاکید مجدد بر راه اندازی واحدهای راکد به تفاهم نامه استانداری قم با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی اشاره کرد و گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد تا برای احیای واحدهای راکد مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com